فروش عمده چرم کراست گاوی

فروش عمده چرم کراست گاوی

چرم کراست گاوی چیست؟ این نوع چرم گاوی چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ برای تولید چه محصولاتی مناسب است؟ تنها امکان خرید و فروش در داخل کشور را دارد یا جهت صادرات نیز قابل عرضه می باشد؟
چرم کراست گاوی در واقع چرمی ست که به صورت کامل دباغی شده و تنها مرحله آخر یعنی رنگ آمیزی آن انجام نشده و رنگ خام آن که معمولا سفید و بعضا مشکی یا زرد هستند.
از این نوع چرم از آنجا که با ضخامت های مختلف تولید می شود، می توان برای تهیه و ساخت محصولات متنوعی همچون کمربند، کیف و کفش، محصولات تزیینی و … بهره گرفت.
همچنین چون این چرم ها رنگ نشده هستند و به طور پیش فرض سفیدند، می توان برای حکاکی و نقاشی بر روی چرم از آنها استفاده نمود.
لازم به ذکر است که چرم کراست گاوی تولید ایران نه تنها در داخل کشور خرید و فروش می شوند، بلکه به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن برای صادرات به دیگر کشور ها از جمله ترکیه، روسیه، کلیه کشورهای حوزه CIS و نیز کشورهای اروپایی نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نموده اند.
از مهمترین عواملی که بر متناسب و در واقع بهینه بودن قیمت فروش این چرمها چه درسطح داخلی و چه صادراتی مؤثر است، مستقیم و بدون واسطه بودن عرضه این نوع چرمهای گاوی ست که به این ترتیب با حذف واسطه ها مشتریان با قیمت های کاملا مقرون به صرفه می توانند سفارش و خرید عمده خود را داشته باشند؛
و از طرفی، عمده بودن و حجم بالای سفارش نیز در باز هم در بهبود هرچه بیشتر قیمت ها تأثیرگذار می باشد؛ بنابراین مشتریان و تولیدکنندگان عزیز به راحتی و با اطمینان خاطر خرید خود را انحام دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *