ضایعات چرم

فروش عمده ضایعات چرم

ضایعات چرم چیست؟ این نوع چرمها چگونه تولید می شوند و چه کارایی و کاربردی دارند؟ شرایط خرید و فروش عمده آنها به چه صورت است؟ در کدام شهرها و مراکز کشور عرضه می گردند؟ و بسیاری سوالات دیگر که راجع به ضایعات چرم وجود دارد؛ در اینجا قصد داریم به این پرسش ها پاسخ دهیم.
“ضایعات چرم” در واقع خرده و تکه های کوچک یا بزرگی هستند که از کناره های تولید محصولات متنوع چرمی ایجاد می شوند، از این رو به لحاظ طرح، رنگ، کیفیت و … بسیار تنوع بالایی دارند. از این چرم ها برای تولید محصولات کوچکتر چرمی مانند جاکلیدی و جاسوئیچی، محصولات تکه دوزی شده از جمله کیف و کفش و … زنانه و مردانه بهره گرفته می شود؛ یا حتی از تکه های باریکتر و کوچکتر که امکات تولید محصولی با آنها وجود ندارد، در کارخانه ها با دستگاه های ویژه ای چرخ شده و به صورت خمیر درمی آید که به این ترتیب امکان تولید محصولات جدیدتر و البته با کیفیت و قیمتهای پایین تر همچون کمربند و … امکان پذیر می باشد.
این ضایعات بیشتر در کارخانه ها و تولیدی های محصولات چرمی تولید می شوند، و به همین دلیل فروش آن ها هم به صورت عمده و در تناژ بالا انجام می گیرد.
در حال حاضر فروش عمده و البته مستقیم انواع ضایعات چرم برای مشتریان در شهرهای مختلف امکانپذیر شده و از آنجا که حجم فروش بالاست، قطعا هزینه ها نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *