صادرات پوست چرم ایران به روسیه

صادرات پوست چرم ایران به روسیه

ایران از جمله کشورهایی ست که به لحاظ تولید و فراوری پوست و چرم مرغوب و درجه یک حرف های زیادی برای گفتن دارد و در رده برترین صادرکنندگان در جهان محسوب می شود؛ به این ترتیب صادرات پوست چرم ایران به کشورهای مختلف از جمله روسیه، ترکیه، اروپا و … رونق دوچندان گرفته و صادرکنندگان زیادی را ترغیب به کار در این حوزه نموده است.
این پوست ها به چند طریق امکان تولید و صادرات دارند:
سالامبور
کراست
فینیش
که البته نوع سالامبور به دلیل اینکه دباغی نشده و خام محسوب می شود، از نظر دولت ایران صادرات آن مجاز نبوده و شامل درصد عوارض گمرکی بالایی می شود؛ اما انواع کراست و فینیش به راحتی و بدون هیچ مشکلی امکان صادرات دارند.
از آنجا که ایران تولیدکننده انواع چرم و پوست است، کشورهای تقاضاکننده نیز برای تولید محصولات متنوع خود درخواست خرید از ایران را دارند؛ اما جالب است بدانید که بیشتری ثبت سفارش و خرید برای چرم های گاوی بوده و پس از آن گوسفندی که برای کشورهای روسیه، ترکیه، ایتالیا و …صادرات آن صورت پذیرفته است.
البته در نظر داشته باشید که چون چرمهای گاوی توانایی تولید محصولات متنوع تری را به مشتریان می دهد، میزان حجم خرید و فروش آن بالاتر است.
از این پوست و چرمها برای ساخت انواع کیف، کفش، پوشاک زنانه و مردانه، و لوازم تزیینی بهره گرفته می شود که امکان چاپ، حکاکی و رنگ آمیزی از قابلیت هایی ست که موجب می شود براساس سلیقه و درخواست مشتریان گوناگون بتوان محصول تولید نمود.
لذا برند چرم شروین سعی دارد با سیاست ها و روش های بهینه صادرات بهترین انواع پوست و چرم ایران را به کشورهایی نظیر روسیه تسهیل نموده و به این ترتیب شرایط به سود هر دو طرف ایرانی و خارجی بوده و برد- برد باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *