چرم اشبالت گاوی

قیمت چرم اشبالت گاوی مرغوب

چرم های اشبالت برای تولید کدام محصولات استفاده می شوند؟ چطور می توان انواع مرغوب و نامرغوب این چرمها را تشخیص داد؟ برای افزایش میزان ماندگاری چرم اشبالت گاوی راهکاری وجود دارد؟ چه عواملی تعیین کننده قیمت این چرمهای طبیعی هستند؟
اینها سوالاتی هستند که اغلب به هنگام خرید چرم های اشبالت ذهن علاقه مندان و خریداران را به خود مشغول می کند، برای یافتن پاسخ این سوالات بهترین راهکار اینست که از متخصصین و کسانی که در حوزه چرم به نوعی خبره محسوب می شوند مراجعه نمود و اطلاعات لازم را به دست آورد.
چرم های اشبالت در میان چرمهای گاوی به نوعی شاخص و جذاب محسوب می شوند که می توان برای تولید محصولات متنوع و جذابی از آنها بهره گرفت.
همچنین امروزه با تنوع رنگ بندی که در این محصول وجود دارد، نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند.
جالب است بدانید که چرم اشبالت گاوی قابلیت استفاده با چندین رنگ را برای ساخت یک محصول دارند و حتی استفاده از آنها به همراه چرم های دیگر گاوی ساده یا بزی ساده جذابیت زیادی ایجاد می کند.
انواع کیف و کفش، جاکلیدی و لوازم تزیینی از مهمترین محصولات پرکاربردی هستند که می توان از چرمهای اشبالت تهیه نمود. اما در این میان مهم است که شما چرمی که خریداری می کنید از میزان مرغوبیت و کیفیتش اطلاع داشته باشید و بتوانید به راحتی انواع مرغوب را شناسایی کنید.
چرم های اشبالت مرغوب دارای پرزهای کوتاه و منظمند، پارگی یا سوراخ بر روی سطح چرم وجود ندارد و رنگ آنها به صورت یکدست و سالم است.
اما توجه داشته باشید که چرم اشبالت نسبت به دیگر انواع چرم گاوی در مقابل آب حساس تر است، پس اگر می خواهید چرم و محصول چرمی تان عمر طولانی تری داشته باشد، خوب است که آن را در معرض آب و رطوبت قرار ندهید.
همچنین به جد از گذاشتن محصول چرمی طبیعی ای که قرار است مدتی از آن استفاده نشود در داخل نایلون و پلاستیک خودداری کنید، چرا که موجب اگر این کار انجام شود، چرمتان از بین خواهد رفت.
یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت این نوع چرمها، میزان کیفیت و در واقع مرغوب بودن یا نبودن آنهاست، اما تنها عامل نیست، بلکه حجم سفارش خرید هم موثر است، یعنی اگر خرید به صورت عمده و با حجم بالایی انجام گیرد، قطعا قیمت ها مناسبتر خواهند بود.
از سوی دیگر، اگر از مراکز دست اول و به صورت بدون واسطه خرید مشتریان صورت گیرد، مسلما در قیمت ها هم تأثیرگذار است، ضمن آنکه خریداران با اطمینان بیشتری می توانند انتخاب و خرید کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *