چرم اشبالت

عرضه چرم اشبالت چاپی مرغوب

چرم های اشبالت چه انواعی دارند؟ طرح چاپی آن چگونه است؟ مرغوب بودن یا نبودن این نوع چرمها چطور می توان تشخیص داد؟ شرایط خرید و فروش این چرمها چیست و در کدام مراکز عرضه می شوند؟
چرم های اشبالت به نوعی تولید شده از لایه دوم چرم گاوی اند که خود نیز به انواع ساده و چاپی تقسیم می شوند؛ از این چرمها برای تهیه و ساخت محصولات متنوعی از کیف و کفش گرفته تا لوازم و وسایل تزیینی بهره گرفته می شود.
شاید بتوان مهمترین نشانه مرغوب بودن یا نبودن چرم های اشبالت را از روی ظاهر و نوع پرزهای آن تشخیص داد. البته انواع اشبالت چاپی از روی پرزهای پشت آن بهتر مرغوبیت شان تشخیص داده می شود؛
اشبالت های چاپی مرغوب و درجه یک دارای طرح خاصی هستند که به افزایش جذابیت آنها کمک می کند و البته امکان تولید با رنگهای متنوع هم وجود دارد.
و اما نکته شایان توجه اینکه چرم هایی اشبالت چاپی در صورتی که مرغوب و باکیفیت باشند، علاوه بر امکان خرید و فروش در سطح داخلی، عرضه صادراتی هم دارند و برای کشورهای مختلف می توانند صادر شوند.
شرکت بازرگانی چرم شروین هم اکنون عرضه چرم اشبالت درجه یک با بهترین کیفیت ها را در سراسر کشور و نیز فروش صادراتی به عهده دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *