پوست چرم گوسفندی

فروش پوست چرم گوسفندی درجه یک

پوست چرم گوسفندی چه انواع و مدلهایی دارند؟ کاربرد این نوع پوست های چرمی کجاست؟ این چرم ها در ایران تولید می شوند یا وارداتی هستند؟ چگونه درجه یک بودن یا نبودن آنها را تشخیص دهیم؟ شرایط و نحوه خرید و فروش پوستهای گوسفندی به چه ترتیب است؟
چرم های گوسفندی انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربردهای ویژه و خاص خود را دارند. در این نوشتار قصد داریم به پاسخ سوالات اصلی و کلیدی که مطرح شد از دیدگاه متخصصین و کارشناسان حوزه چرم بپردازیم.
پوست های گوسفندی انواع ساده و تزیینی دارند؛ نوع ساده آن برای تولید محصولات متنوعی همچون لباس های چرمی (مانند کت، دامن، پالتو، دستکش و …)، بعضا کیف های زنانه مورد استفاده قرار می گیرند.
اما نوع تزیینی آن دارای پشم های نسبتا بلندی ست که هم در داخل کشور تولید می شوند و هم انواع وارداتی آن در حال حاضر مشتریان و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده اند.
علاوه بر طرح های شیک و جذابی که از پوست های گوسفندی مرغوب و درجه یک در ایران تولید و برای خرید و فروش در اختیار مشتریان قرار می گیرند؛ انواعی پوست های گوسفندی وارداتی هم هستند که به “مرینوس” مشهورند؛ که پشمهای بلندتری دارند و البته با رنگهای متنوعی هم به بازار جهت فروش عرضه می گیرند.
معمولا پشت پوست های گوسفندی تزیینی سورت یا درجه کیفیت آن ها را در داخل کارخانه مشخص می کنند که مشتریان به راحتی می توانند به کیفیت چرم پی ببرند؛ انواع A+ و A درجه یک و مرغوب محسوب می شوند؛ و درجات پایینتر آن B و C هستند.
در حال حاضر شرکت بازرگانی چرم شروین فروش عمده انواع پوست چرم گوسفندی را با بهترین شرایط در سراسر کشور دارد، و به این ترتیب مشتریان می توانند بدون هیچ مشکلی در هر شهری که هستند سفارش خرید خود را ارائه داده و محصول مدنظرشان را دریافت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *