پوست چرم بزی

فروش پوست چرم بزی مرغوب

پوست چرم بزی این روزها جزء پرطرفداترین و پرفروش ترین محصولات چرمی هستند که نظر مشتریان زیادی را هم به خود جلب کرده اند. این پوست ها در طرح ها و رنگهای متنوع و جذابی با کیفیت های مرغوب و مناسب در داخل کشور تولید و جهت خرید و فروش به بازار چرم عرضه می گردند.
در نظر داشته باشید که از پوست چرم بزی استفاده های گوناگونی می شود و در واقع هم انواع پشمی و مودار و هم بدون مو آن، کاملا در صنعت چرم کاربردی اند.
از پوست های چرم بزی مویی پس از دباغی به عنوان محصولی تزیینی بهره گرفته می شود که کف سرامیک و پارکت، بر روی دیوار، صندلی خودرو و … کاربرد دارد.
انواع بدون مو و پشم آن برای تولید محصولات متنوعی همچون کیف، کفش، پوشاک چرمی، و … مورد استفاده قرار می گیرند؛ که امروزه رنگ بندی کاملی هم دارند و به صورت ساده و نیز طرح دار تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند.
به یاد داشته باشید که همه انواع چرم های بزی نیز سورت بندی کیفیتی دارند و مرغوب بودن یا نبودن آنها هم در ظاهر محصول و هم در قیمتهایشان کاملا تأثیرگذار است.
یک سوالی که در این میان ممکن است پیش آید اینست که این پوست ها اگر چه خصوصیاتی داشته باشند مرغوب اند؟ در اینجا به برخی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد:

  • بدون سوراخ یا پارگی بودن پوست چرم
  • رنگ آمیزی مناسب
  • نداشتن کچلی و ریختگی مو در پوست های پشمی و تزیینی
  • و…

هم اکنون انواع مرغوب و درجه یک انواع پوست چرم بزی به صورت عمده و بدون هیچ گونه محدودیتی در سراسر شهرهای ایران به فروش می رسد و مشتریان می توانند به سهولت در هر کجا که باشند خرید خود را انجام دهند و بار را در شهر خود دریافت دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *