فروش پوست چرم بزی

بازار فروش پوست چرم بزی

پوست چرم های بزی چه طرح ها و مدلهایی دارند؟ این پوست ها چه موارد استفاده ای دارند؟ خرید و فروش این نوع چرمها در بازار کدام شهرها صورت می پذیرد؟
در میان چرمهای طبیعی، پوست بزی از جمله پرکاربردترین ها به شمار می رود؛ چرا که به لحاظ طرح، ضخامت و … برای ساخت و استفاده محصولات مختلفی مناسب است. در این نوشتار قصد داریم به انواع پوست چرم بزی اشاره ای داشته باشیم تا کاربرد بهتر آن ها مشخص گردد.

پوست چرم بزی تزیینی
این مدل چرم بزی دارای پشم بوده و به پوست های مویی یا تزیینی معروف هستند. از پوست های بزی تزیینی برای کف سرامیک و پارکت، روی مبلمان و … بهره گرفته می شود؛ البته می توان به دیوار نیز آویزان کرد. و از آنجا که طرح ها و رنگ های مختلفی هم به صورت طبیعی دارند، جذابیتشان دو چندان شده و البته حق انتخاب گسترده ای را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا هر آنچه را که می پسندند سفارش دهند و خریداری کنند.

پوست چرم کراست بزی
چرم کراست نوعی چرم طبیعی بزی ست که تمامی مراحل دباغی بر روی آن انجام گرفته اما تنها رنگ نشده؛ که اکثرا چرمهای کراست با رنگ سفید و بعضا زرد یا مشکی تولید شده و در بازار خرید و فروش داخلی و یا صادراتی عرضه می گردند.
در تصویر پایین این نوع چرم را مشاهده می کنید.

پوست چرم بزی فینیش
چرم فینیش بزی بیشترین بازار فروش را در میان انوع این پوستها به خود اختصاص داده که رنگ بندی متنوعی دارد و به صورت ساده و طرح دار در کارخانه ها تولید و برای خرید و فروش در شهرهای مختلف کشور و نیز مقاصد صادراتی در دیگر کشورها ارائه می شود.
یکی از مهمترین مزایای چرم های فینیش بزی، رنگ بندی نسبتا کامل آنهاست و اینکه ضخامت این چرمها به گونه ایست که برای ساخت انواع کیف و کفش و بسیاری دیگر از لوازم و محصولات چرمی کارایی دارد.


در حال حاضر شرکت بازرگانی چرم شروین بهترین و مرغوب ترین انواع پوست و چرمهای بزی را جهت خرید و فروش در سطح داخلی و همچنین صادرات به کلیه کشورهای آسیایی، اروپایی و… عرضه می دارد و مشتریان به سهولت می توانند سفارش خرید خود را در هر شهری که هستند ارائه نمایند و محصول را دریافت دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *