چرم گاوی

بهترین چرم های طبیعی گاوی کدامند؟

به نظر شما چرم های گاوی اگر چه مشخصاتی داشته باشند “بهترین” محسوب می شوند؟ چرمهای گاوی چه انواعی دارند و کدام پرکاربردترند؟ در این بخش قصد داریم بهترین چرم های طبیعی و مناسبترین انواع چرم گاوی را از دیدگاه متخصصین حوزه چرم بررسی و ارزیابی کنیم تا بدانیم بهترین چرمهای گاوی کدامند.
چرم های طبیعی و اصل گاوی این روزها با تنوع بسیار بالایی به لحاظ طرح و رنگ تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می شوند؛ اما اینکه کدام بهترین هستند را می توان از چندین راه تشخیص داد و تا حدود زیادی به نتیجه رسید.

  • بهترین چرم های طبیعی گاوی اصل دارای رخ و ظاهر خوبی هستند؛ چه از نظر دباغی و چه رنگ آمیزی، می بایست یکدست و مرتب باشند.
  • پشت چرم طبیعی پرزهای مرتب داشته و می باید عاری از هرگونه جای سوراخ یا کاردی باشد.
  • چرم های گاوی مرغوب و درجه یک در قسمت های مختلف ضخامت بسیار متغیر ندارند و تنها ممکن است تفاوت اندکی در ضخامت یک جلد وجود داشه باشد.

و اما چرم های گاوی از آنجا که قابلیت تغییر ضخامت و در نتیجه تولید محصولات متنوع را دارند؛ با استقبال بسیار خوبی از سوی تولیدکنندگان (چه دست دوز و چه دوخت صنعتی) مواجه شده اند. در این راستا، خوب است بدانیم که ضخامت های ۱٫۵-۱ که برای کیف و کفش مناسبند بیشترین آمار خرید و فروش را در بازار را به خود اختصاص داده اند.
اما پس از آن چرمهای ضخیم کمربندی هستند که با ضخامت ۳۵-۴۰ عرضه می شوند و برای تولید انواع کمربند مردانه (رسمی و اسپرت) کارایی دارند.
سپس چرم های با ضخامت پایین که برای روکش مبلمان و صندلی خودرو تولید و بهره برداری می گردند.
آنچه در زمان خرید چرم های گاوی طبیعی و اصل اهمیت زیادی دارد اینست که درجه کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته باشد و حتما ضخامت چرم متناسب با کاری که قرار است انجام شود انتخاب گردد.
در حال حاضر بهترین انواع چرم های طبیعی گاوی به صورت عمده و با قیمت های کاملا مناسب و مقرون به صرفه توسط شرکت بازرگانی چرم شروین برای فروش در سراسر شهرهای ایران عرضه می گردد که به این ترتیب مشتریان امکان خرید در تمامی شهرها را دارند و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *