عرضه عمده چرم طرح پوست گاو

عرضه عمده چرم طرح پوست گاو

چرم طرح پوست گاو چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارد؟ این نوع چرم برای تولید کدام محصولات مناسبتر است و در چه محصولاتی بیشتر بهره می گیرند؟ شرایط خرید و فروش و عرضه عمده این محصول به چه ترتیب است؟
یکی از انواع چرم های طبیعی و اصل که این روزها با شکل و شمایل متنوع و به نوعی جذاب تولید و به بازار خرید و فروش چرم راه یافته اند، چرم های طرح دار هستند. اما در این نوشتار ضمن معرفی کوتاهی از چرم طرح دار، به چرم طرح پوست گاو نیز خواهیم پرداخت.

چرم طرح دار گاوی

یکی از انواع پرکاربرد و البته پرطرفدار چرمهای گاوی، چرم طرح دار گاو است. طرح های کروکودیل، پوست ماری، سوسمار، پوست ماهی و … در داخل کارخانه پس از دباغی کامل چرم ساده گاوی، با استفاده از دستگاه های ویژه ای بر روی چرم نقش می زنند که البته با گذر زمان از بین نمی رود.

چرم طرح پوست گاو

چرم طرح پوست گاو

اما یک اصطلاح دیگر، کاملا نزدیک به چرم طرح دار گاوی، چرم طرح پوست گاو است! این موضوع بیشتر برای چرمهای مصنوعی صدق می کند؛ چرا که امروزه به دلایل زیادی از جمله گرانقیمت بودن چرم های طبیعی، افراد زیادی به دنبال چرم های مصنوعی با طرح طبیعی و از جمله چرم طرح پوست گاو هستند که با استفاده از آن محصولاتی نظیر کیف، کفش، جامدادی، و سایر اکسسوری ها را تولید نموده و با قیمت ارزان تری به بازار عرضه دارند.

چرم طرح پوست گاو

در حال حاضر، مراکزی همچون شرکت های بازرگانی فعال در حوزه چرم می توانند بهترین راهنما و معرف برای شما در خصوص این نوع چرم ها و حتی متخصص در تشخیص کیفیت و طرح چرم مدنظر شما باشند. بنابراین بهترین راه حل اینست که به مراکز عرضه عمده این محصول چرمی مراجعه نموده و با آنها ارتباط بگیرید تا بتوانید چرم مدنظرتان را با قیمت مناسبتر و کیفیت برتری خریداری کنید.

چرم طرح پوست گاو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *