قیمت کت چرم اصل مردانه

قیمت کت چرم اصل مردانه

کت چرم یکی از زیباترین و البته پرطرفدارترین پوشاک مردانه است که امروزه در دو نوع اسپرت و رسمی تولید و جهت خرید و فروش به بازار در سطح داخلی و صادراتی عرضه می شوند. به نظر شما چه عواملی در تعیین قیمت این محصول تأثیرگذار است؟ بهتر است چرم طبیعی باشد یا مصنوعی؟
در این نوشتار قصد داریم به بررسی این موضوعات بپردازیم.
در میان چرم های طبیعی و اصل، چرم های بزی و گاوی برای تولید پوشاک مردانه نظیر کت، کاپشن و پالتو کاملا مناسبند؛ البته تفاوت هایی میان به کارگیری نوع گاوی و بزی آن وجود دارد. اگر بخواهیم کت انعطاف بیشتری داشته باشد، بهتر است نوع بزی انتخاب شود و اگر تمایل بر این باشد که حالت ایستاده تر باشد؛ چرم گاوی خوب است؛ البته می باید خاطرنشان کنیم که به لحاظ قیمت و هزینه نهایی هم کت چرم بزی ارزانتر از چرم گاوی ست.
و اما اگر از چرم مصنوعی یا غیراصل برای تولید کت مردانه بهره گرفته شود؛ هرچند قیمت پایینتری دارد اما نسبت اصل آن عمر کوتاهتری دارند.
یک نکته حائز اهمیت دیگر طرح این کتها و نیز تعداد سفارش خرید مشتریان است که بسیار در قیمت مؤثر است. در واقع اگر سفارش خرید به صورت عمده و تعداد بالا باشد، قیمت ها بهینه شده و کاهش می یابد.
اصل بودن و نیز درجه یک و مرغوب بودن چرمی که برای دوخت کت استفاده می شود، در دوام و استحکام محصول تأثیر می گذارد؛ البته به خاطر داشته باشید که این موضوع در صورتی ست که نگهداری خوب و مناسبی هم از آن به عمل بیاید.
خبر خوب اینکه امروزه امکان سفارش و خرید عمده برای فروشندگان فروشگاه های چرمی و نیز اداره های دولتی و غیردولتی (برای کارمندان آنها) در سراسر کشور از طریق شرکت بازرگانی چرم شروین فراهم شده و عرضه مستقیم و بی واسطه آنها با قیمت مناسب صورت می پذیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *