قیمت چرم کراست گاوی

قیمت چرم کراست گاوی

چرم کراست گاوی برای تولید کدام محصولات مناسب است؟ بهترین انواع چرم کراست کدامند؟ بهترین قیمت خرید و فروش این چرمها را در چه مراکزی می توان به دست آورد و با خیالی آسوده خرید کرد؟
اجازه دهید ابتدا کمی راجع به چرم کراست صحبت کنیم و کاملا متوجه شویم اصلا چه نوع چرمی ست تا با کارایی و نوع استفاده آن بتوانیم بهتر آشنا شده و درک کنیم.
چرم کراست در واقع چرمی کاملا دباغی شده ولی رنگ نشده است که برای تولید یک سری از محصولات چرم به کار می روند و پس از تولید آن محصول رنگ آمیزی انجام می گیرد. از این رو، این چرمها نیز همانند دیگر انواع چرم های طبیعی با معیار “فوت یا پا” تعیین قیمت می شوند و به فروش می رسند.
از جمله نقاشی بر روی چرم، یا ساخت لوازم و آلات موسیقی سنتی جنوبی همچون دمام و …


از سوی دیگر، علاوه بر خرید و فروش در سطح کشور، چرم کراست گاوی یکی از انواع چرمهایی ست که برای صادرات به کشورهای مختلف همچون ترکیه، روسیه و … طرفداران زیادی دارد؛ چرا که میزان کارایی و کاربرد آن بسیار بالاست.

و نکته مهم و شایان ذکر دیگر اینکه، قیمت و هزینه نهایی چرم کراست گاوی با هر ضخامت و درجه کیفیتی، اگر به صورت عمده و از مراکز دست اول و در واقع به طور مستقیم و بی واسطه تهیه شود، قطعا بسیار مناسبتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *