پوست چرم شترمرغ

قیمت پوست چرم شترمرغ ایران

پوست چرم شترمرغ جزء باارزش ترین انواع چرم تولید ایران محسوب می شود که این روزها برای ساخت مدل های متنوع محصولات لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد که البته با قیمت های مختلفی به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند.
ایران از بزرگترین تولیدکنندگان پوست چرم شترمرغ در سراسر دنیا به شمار می رود، از این رو، پس از تولید انواع کراست و فینیش این نوع چرم طبیعی، نه تنها فروش آن در سطح داخلی انجام می گیرد، بلکه برای صادرات به کشورهای دیگر نیز متقاضیان و خریداران زیادی دارد.
یکی از عوامل و معیارهای اصلی تعیین قیمت برای پوست چرم شترمرغ، درجه کیفیت و در واقع سورت بندی آن می باشد. ۴ درجه کیفیتی برای چرم شترمرغ تعریف می شود که البته ناگفته نماند که برای موارد صادراتی فقط چرمهای درجه یک عرضه می شوند.
طرح خاص پوست بدن شترمرغ جلوه ویژه ای به آن داده و موجب شده تا محصولاتی هم که از آن تهیه می شوند، زیبا، خاص و جذاب باشند؛ و از سوی دیگر پوست ساق پای این حیوان نیز با مدل خاصی که دارد برای ساخت محصولات متنوع و یا حتی تزیین محصولات چرمی همچون کیف و کفش و … به کار می رود.
تنوع رنگی بالای این چرمها این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند مطابق با سلیقه خود انتخاب و خرید کنند، به ویژه آنکه برای سفارشات خرید حجم بالای ۵۰۰ فوت امکان سفارش رنگهای خاص مدنظر مشتریان نیز وجود دارد و از این لحاظ در کارخانه محدودیتی نیست.
عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع پوست بدن و نیز ساق پای شترمرغ از دیگر عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت این چرمهاست که چرم شروین در این راستا تلاش نموده تا بتواند بهترین انواع این پوست چرمی را با قیمت های مناسب به خریداران برای سفارشات داخلی و نیز صادراتی ارائه نماید.

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] حیوانی از جانداران گوناگون بدست آمده اند مثل پوست گاو، پوست شترمرغ، پوست مار یا پوست کروکودیل و دیگر جانداران. منبع: بازار […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *