چرم اشبالت طبیعی

قیمت هر فوت چرم اشبالت طبیعی

چرم اشبالت طبیعی و اصل چه خصوصیاتی دارند؟ قیمت هر فوت از این چرمها براساس چه شرایط و عواملی معین می شود؟ از چرم اشبالت برای تولید کدام محصولات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؟
چرم اشبالت از لایه دوم چرم گاوی طبیعی تولید می شود و به همین جهت حالت نرم و جذابی دارد؛ و از سوی دیگر، متنوع بودن رنگ آنها هم باعث شده تا جذابیت بیشتری داشته باشند و برای تولید محصولات به ویژه انواع کیف و کفش و تزیینی به کار روند.
یکی از مزایای چرم های اشبالت اینست که می توانند با ترکیب رنگی تیره و روشن یا رنگهای متضاد هم برای ساخت محصول استفاده شوند که به این ترتیب محصول ساخته شده را هم خاص و زیبا می کنند.
از طرفی، امکان ترکیب آنها با چرم های دیگر (البته با ضخامت مشابه) همچون چرمهای بزی کیفی هم دارند تا جذابیت بیشتری به آنچه تولید می شود بدهند.
به جز تولید کیف و کفش، از چرم اشبالت گاوی برای ساخت دستکش های صنعتی هم استفاده می شود که البته میبایست با ضخامت کم و کیفیت و مرغوبیت بالا باشد.
در میان عواملی که بر روی قیمت این چرم های طبیعی تأثیرگذارند، کیفیت و مرغوبیت چرم و نیز میزان حجم سفارش خرید مشتریان بیشترین اثر را دارند، در واقع، اگر خرید به صورت عمده و حجم بالا باشد، قطعا قیمت و هزینه پرداختی آن مناسب تر خواهد بود.
و از سوی دیگر، اگر خرید از مراکز معتبر و دست اول انجام گیرد، مسلما قیمت چرم های اشبالت به ازای هر فوت بهینه و مناسب خواهد بود.
در حال حاضر امکان خرید عمده و با قیمت مناسب چرم اشبالت طبیعی و اصل برای مشتریان در سراسر کشور و نیز صادرات فراهم آمده و نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *