قیمت خرید پوست چرم گوسفندی مرغوب

قیمت خرید پوست چرم گوسفندی مرغوب

پوست چرم گوسفندی چه انواعی دارد؟ از پوست چرم طبیعی گوسفندی برای تولید چه محصولاتی بهره گرفته می شود؟ قیمت خرید هر پا چرم گوسفندی مرغوب و درجه یک در بازار چطور تعیین می شود؟ برای اطلاع از قیمت های واقعی و نرخ اصلی آنها به کدام مراکز مراجه کنیم؟ در این نوشتار قصد داریم به این سوالات کلیدی بپردازیم.
چرم گوسفندی امروزه به عنوان یکی از لطیف ترین و نرم ترین انواع چرم های طبیعی شناخته می شود که البته موارد کاربرد زیادی هم دارد. مهمترین کاربرد چرم گوسفندی که برای تولید محصول است، تهیه و دوخت انواع لباسهای زنانه، مردانه و بچه گانه چرمی می باشد. (محصولاتی نظیر کت، کاپشن، پالتو، جلیقه، دامن و بلوز و …)
از سوی دیگر، پوست چرم های تزئینی گوسفندی نیز امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که دارای پشم های بلند و نرمی و لطافت بالا هستند و برای کف سالن، روی صندلی و مبلمان و … قابلیت استفاده دارند.
حتی بسیاری از پزشکان هم استفاده از پوست چرم گوسفندی طبیعی را برای درمان مشکلاتی همچون کمردرد و پادرد توصیه می کنند که این افراد میبایست برای نشستن و یا خوابیدن از آنها بهره گیرند.
و اما در خصوص قیمت خرید هر پا چرم گوسفندی باید اشاره کنیم که بستگی زیادی به کیفیت و البته حجم سفارش خرید مشتریان دارد، در واقع چرم ها درجه بندی کیفیت A, B, C دارند و از این نظر قیمت هرکدام از آنها براساس مقیاس “فوت” یا “پا” تفاوت دارد.
پیشنهاد می شود برای اینکه از نرخ اصلی و واقعی انواع چرم گوسفندی اطلاع پیدا کنید، حتما به مراکز و شرکت های معتبر تجاری در این خصوص مراجعه نمایید یا با آنها تماس حاصل کنید تا خیالتان از بابت واقعی بودن قیمتها آسوده گردد. چرا که ممکن است برخی سودجویان نرخ ها را به صورت نجومی! به مشتریان ارائه دهند که مشکلاتی هم برای بازار چرم حتی ممکن است ایجاد کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *