فرش پوست چرم

فروش فرش پوست چرم تزیینی

فرش پوست چرم از چه نوع چرمهایی تولید می شوند؟ این فرشها چه مدلها و طرحهایی دارند؟ صرفا برای خرید و فروش داخل کشور هستند یا قابلیت صادرات هم دارند؟
یکی از جالب ترین و در عین حال خاص ترین انواع محصولات چرمی طبیعی که این روزها مشتریان خاص و ویژه خود را دارد، فرش های تکه دوزی شده چرمی طبیعی و اصل است که با رنگها و طرحهای متنوعی امروزه تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند.
یک سری از فرش ها هستند که در حال حاضر با شیوه و روش های به روز و جدیدی از پوست چرم گوسفندی مرینوس تولید و برای فروش به بازار داخلی و حتی صادراتی عرضه می گردند.
خاطرنشان می شود که این فرش ها طرح و رنگهای مختلفی هم دارند و به این ترتیب به مشتریان و دوست داران این مدل فرشهای جذاب اجازه می دهند که متناسب با سلیقه و البته دکوراسیون خود آنها را انتخاب و خریداری نمایند.
نرمی و لطافت این فرش های تزیینی یکی دیگر از مزایای مهم و برجسته آنهاست که نظر مشتریان را به خود جلب می کند.
و از سوی دیگر، به دلیل طبیعی بودن تکه های چرمی استفاده شده در ساخت فرش ها، باعث می شوند که در صورت نگهداری مناسب، عمر زیادی داشته باشند و برای مدت زمان زیادی ظاهر شیک خود را حفظ کنند.
همچنین لازم به ذکر است که این خرید و فروش ها لزوما به داخل کشور محدود نمی شوند و قابلیت صادرات به کشورهای مختلف و به ویژه همسایگان ایران را دارند.
در حال حاضر این فرش های زیبا و خاص از طریق شرکت بازرگانی چرم شروین برای مشتریان قابل دسترس و سفارش می باشد و می توانند در هر شهری که باشند درخواست داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *