چرم گاومیش

فروش عمده چرم گاومیش ویژه کمربند

چرم گاومیش چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ انواع ویژه کمربند آنها باید چه ضخامت و شاخصه هایی دارا باشد؟ این چرم ها تولید ایران هستند یا وارداتی اند؟ نحوه سفارش و خرید و فروش عمده آن به چه صورت است و در کدام شهرها عرضه می گردد؟
چرم گاومیش
ویژگی های چرم گاومیش طبیعی
چرم گاومیش نسبت به دیگر چرمهای طبیعی از قبیل چرم گاوی و چرم بزی ضخامت و دوام بیشتری دارد و لذا اگر قصد تولید محصولاتی با استقامت بالاتر را دارید این نوع چرم برای شما پیشنهاد می شود:
* تولید کمربند چرم
* تولید کمربند ورزشی
* ساخت قلاده و بند های محکم برای اسب سواری یا استفاده برای حیوانات دیگر
یکی از خصوصیات مهم و کلیدی چرم گاومیش اینست که به اندازه کافی ضخامت و استحکام دارد و می توان برای تولید محصولاتی مانند کمربند به حالت تک لا هم استفاده کرد و در صورت نگهداری صحیح و مناسب تا سالیان سال بدون هیچ مشکلی زیبایی خود را حفظ کند و دوام داشته باشد.
چرم گاومیش
تولید چرم گاومیش طبیعی
خوشبختانه این نوع چرم اصل و طبیعی نیز در داخل ایران تولید می شود و با کیفیت های بسیار عالی و خوبی قابلیت عرضه به بازار داخلی (در تمام شهرهای کشور) و حتی بازار صادراتی به کشورهای دیگر را دارا می باشد.
به این ترتیب شاید بتوان گفت از این جهت هم امکان ارزآوری خوبی را می تواند برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد و کمک خوبی باشد.
فروش عمده چرم گاومیش اصل
چرم گاومیش همانگونه که اشاره شد جزء چرمهای بسیار محکم و بادوام محسوب می گردد و از این رو اگر قصد تولید محصولاتی مانند کمربند چرم مردانه، یا کمربندهای ورزشی و … که نیاز به استحکام بالا دارند کاملا پیشنهاد می شود.
حال اگر سفارش شما به صورت عمده و حجم بالا باشد این مژده را به شما می دهیم که می توانید سفارشتان را به طور مستقیم و بدون واسطه از کارخانه دریافت کنید! تنها کافی ست ثبت سفارش خود را انجام دهید تا بخش پشتیبانی و فروش بقیه مراحل را هماهنگ کنند و شما بتوانید بار را در شهر مقصد تحویل بگیرید؛ بدون آنکه نیاز به مراجعه حضوری یا دردسرهای دیگر داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *