پوست چرم بزی

عرضه پوست چرم بزی مرغوب ایران

پوست چرم بزی از جمله چرم و پوستهای بسیار پرکاربرد در این حوزه محسوب می شوند؛ که ایران جزء برترین تولیدکنندگان آن در سطح بین المللی به شمار می رود؛ و از این رو، عرضه بهترین و مرغوب ترین انواع پوست و چرم بزی امروزه در تمامی شهرهای ایران و حتی بخش صادراتی انجام می پذیرد.
پوست های بزی به دو صورت امروزه ارائه می شوند؛ یکی به صورت ساده و بدون مو، و دیگری پوست های مویی و تزیینی. که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.

پوست های ساده بزی
از پوست های ساده و در واقع بدون مو بزی برای تولید محصولات متنوعی همچون کیف، کفش، دیوارپوش، سالنامه و … بهره گرفته می شود. ایران در زمینه تولید، و خرید و فروش داخلی و نیز صادراتی این نوع چرم های بزی قوی و بزرگ به شمار می رود.
این چرم ها رنگ بندی دارند و به همین دلیل مشتریان به سهولت می توانند هر رنگ و طرحی را که می پسندند انتخاب و خریداری کنند.
ضمن اینکه امروزه در انواع ساده، گلدار و طرحهای چاپی (کروکودیل، ماری و …) تولید و عرضه می گردند.
پوست های مویی و تزیینی
پوست چرم بزی مویی این روزها جایگاه بسیار خوب و مناسبی در دید مشتریان و علاقه مندان چرم پیدا کرده اند. از آنجا که این چرمها طبیعی و اصل هستند، علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، خواص درمانی هم دارند.
در حال حاضر از هرکدام از این پوست های چرم بزی انواع مرغوب و درجه یک آن به طور عمده از طریق شرکت بازرگانی چرم شروین عرضه می گردد که به این ترتیب مشتریان در هر شهری که باشند به راحتی می توانند سفارش خرید خود را عرضه دارند و دریافت محصول داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *