عرضه انواع چرم اشبالت گاوی طبیعی

عرضه انواع چرم اشبالت گاوی طبیعی

چرم اشبالت به کدام انواع چرمهای طبیعی گفته می شود؟ از چرم اشبالت برای تولید چه محصولاتی می توان بهره گرفت؟ عرضه این نوع چرم های گاوی طبیعی در کدام شهرها و مراکز کشور انجام می گیرد؟
چرم اشبالت از چرم طبیعی گاوی تولید می شود و در واقع لایه دوم چرم گاوی ست که حالت مخملی و بسیار نرم و لطیفی دارد.
جالب است بدانید که از چرم اشبالت با نام های دیگری نیز یاد می شود؛ از جمله چرم مخملی، چرم پرزدار و … این نامگذاری ها به دلیل شکل ظاهری این محصول است که البته جذابیت و زیبایی ویژه ای هم به آن داده.
این چرمها رنگ بندی دارند که اتفاقا یکی از دلایل جذابیت انواع اشبالت محسوب می شود، و به همین ترتیب برای تولید محصولاتی مانند کیف یا کفش می توان از یک یا چندین رنگ در ساخت آن بهره برد بدون اینکه از زیبایی محصول کاسته شود.
تنوع بیش از 40 رنگ به همراه ظاهر نرم این نوع از چرمهای گاوی موجب شده تا جایگاه خوبی را در بازار عرضه و خرید و فروش چرمهای طبیعی پیدا کنند و درخواست زیادی داشته باشند.

موارد استفاده چرم اشبالت گاوی

  • ساخت کیف و کفش
  • تولید دستکش های صنعتی
  • دوخت رومیزی و لوازم تزیینی
  • ساخت تم تولد

شیوه نگهداری چرم اشبالت
همانگونه که اشاره شد، چرم های مخملی یا اشبالت نسبت به دیگر انواع چرمهای طبیعی حساس تر به نظر می رسند، به همین دلیل خوب است که راه ها و شیوه های نگهداری از محصولات ساخته شده با این چرمها را بدانیم تا پس از گذشت مدتی محصول دچار آسیب یا از بین رفتن نشود.
مراقب باشید به هیچ عنوان آب به آنها نرسد.
برای تمیز کردن کیف، کفش یا هر محصولی که از این نوع چرم گاوی تولید شده، از یک دستمال نمدار و بدون هرگونه الکلی بهره گیرید.
این چرمها داخل نایلون یا پلاستیک هرگز قرار نگیرند.
خودکار یا هرگونه وسایلی مانند روان نویس، عطر و ادکلن و … را به صورت در بسته درون محصولات چرم اشبالت قرار دهید تا به چرم آسیب نرسد و از بین نرود.

هم اکنون شرکت بازرگانی چرم شروین انواع چرم اشبالت گاوی طبیعی و اصل با بهترین درجه کیفیت و مرغوبیت را در تمامی شهرهای کشور با قیمت عمده و کاملا مقرون به صرفه عرضه می دارد و از این رو مشتریان می توانند سفارش خرید خود را به صورت مستقیم ارائه داده و بدون هیچ گونه نگرانی ای خرید داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *