چرم گاوی کمربندی

صادرات چرم گاوی کمربندی ایران

چرم های کمربندی چه مشخصه هایی دارند؟ کدام شهرهای ایران تولیدکننده چرم گاوی کمربندی ست؟ صادرات این نوع چرمهای طبیعی به کدام کشورها انجام می پذیرد و چه شرایطی دارد؟
چرم های گاوی طبیعی انواع مختلفی دارند که از آنها برای تولید و ساخت محصولات متنوعی بهره گرفته می شود. یکی از انواع نسبتا پرکاربرد چرمهای گاوی، برای تولید کمربند است.
چرم های کمربندی برای اینکه استحکام خوبی داشته باشند بایستی ضخامت آنها بالا باشد که معمولا ضخامت ۳۵-۴۰ مناسب به نظر می رسد.
ناگفته نماند که همیشه برای تولید کمربند از چرم گاوی یا گاومیش بهره می گیرند و از دیگر انواع چرمهای طبیعی مانند بزی و گوسفندی هیچ گاه کمربند نمی سازند.
شایان ذکر است که ایران یکی از برترین تولیدکنندگان چرم گاوی کمربندی نیز به شمار می رود که در شهرهای اصفهان، تهران، ورامین، مشهد و تبریز بیشترین تولید را دارد و در همین راستا مشتریان زیادی علاوه بر خریداران داخلی، در سطح بین المللی دارد که جهت صادرات این چرمها اقدام می نمایند.
در حال حاضر صادرات چرم کمربندی ایران به کشورهای ارمنستان، روسیه، ترکیه، و نیز کشورهای اروپایی انجام می گیرد که با درجه کیفیت بالا و قیمت های بسیار مناسب عرضه می گردد.
از آنجا که صادرات این نوع چرمهای گاوی به صورت عمده و با حجم بالا می باشد، بنابراین اگر از مراکز دست اول و معتبر خریداری شود، دغدغه ای بابت کیفیت و نیز قیمت ها وجود نخواهد داشت.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *