چرم گاوی طرح دار

خرید چرم گاوی طرح دار مرغوب

چرم های گاوی امروزه با کیفیت های بسیار مرغوب و درجه یک در کارخانه های ایران تولید شده و به صورت ساده و طرح دار جهت خرید و فروش به بازار عرضه می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
از چرم های گاوی برای تولید و ساخت محصولات بسیار متنوعی استفاده می شود و در واقع همین موضوع هم موجب شده تا اکثریت تولیدکنندگان چرم گاوی را در اولویت قرار داده و با آن کار کنند.
نکته جالب توجه اینکه، چرمهای گاوی امکان تغییر ضخامت دارند. به عنوان مثال انواع با ضخامت بالای آن برای تولید محصولاتی مانند کمربند استفاده می شوند، ضخامت متوسط برای کیف و کفش و ضخامتهای پایین تر برای پوشاک چرمی، به ویژه لباسهای مردانه، مناسبند.
به علاوه، این روزها در داخل کشور به جز چرمهای ساده، انواع طرح دار هم تولید می شوند که جذابیت این چرمها را افزایش داده و صدالبته حق انتخاب را برای خریداران و مشتریان بالا برده است.
البته خاطرنشان می شود که چرم گاوی طرح دار بیشتر به صورت سفارشی تولید و به صورت عمده عرضه می شوند، و خرید آنها در سراسر کشور و نیز برای سفارش های صادراتی امکان پذیر می باشد.
شرکت چرم شروین عرضه کننده مستقیم انواع چرم گاوی طرح دار مرغوب و باکیفیت (با طرحهای کروکودیل، پوست ماری و …) می باشد که مشتریان می توانند متناسب با سلیقه و نیاز خود سفارش داده و خرید نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *