تولید انواع چرم اشبالت

تولید انواع چرم اشبالت

انواع چرم اشبالت کدامند؟ از چرم اشبالت تولید شده برای تهیه چه محصولاتی بهره گرفته می شود؟ مزایا و معایب چرم اشبالت چیست؟
یکی از سوالاتی که در نگاه اول برای مشتریان و مخاطبان چرم پیش می آید اینست که چرم اشبالت اصلا طبیعی ست یا مصنوعی؟! پاسخ اینست که هر دوی این موارد تولید می شوند و در بازار موجود هستند که مشتریان بنا به خواست و البته هزینه ای که می خواهند بکنند می توانند انتخاب داشته باشند. اجازه دهید ابتدا انواع چرم اشبالت را بررسی کنیم و سپس به مسائل دیگر مربوط به این نوع چرم زیبا بپردازیم.

انواع چرم اشبالت

  • چرم اشبالت طبیعی
  • چرم اشبالت مصنوعی

البته لازم به ذکر است که چرم های اشبالت نیز درجه بندی کیفیت دارند و معمولا از درجه 1 تا 3 تولید و به بازار جهت خرید و فروش مشتریان عرضه می گردند.

انواع چرم اشبالت

مزایا و معایب چرم اشبالت

  • مزیت ها: ظاهر نرم و لطیف، شکل ظاهری پرزمانند و جذاب، تنوع در رنگ بندی، قابل استفاده برای محصولات متنوع
  • معایب: حساس به آب، بسیار حساس نسبت به گرد و خاک، الکل و هرگونه ادکلن با تماس مستقیم آسیب جدی به این نوع چرم می زند.

در نظر داشته باشید که چرم اشبالت طبیعی و اصل از چرم گاوی تولید می شود و اصطلاحا از لایه دوم چرم گاوی ست؛ و به همین دلیل هم ظاهر پرزمانند و نرم دارد.

اما انواع مصنوعی چرم اشبالت در داخل کارخانه های چرم سازی تهیه و تولید می شوند و لازم به ذکر است که قطعا عمر و استحکام کمتری نسبت به نوع طبیعی و اصل آن دارند.

انواع چرم اشبالت

تنوع در رنگبندی این محصول باعث شده تا بسیاری از مشتریان و به ویژه خانم ها این چرم را بیشتر بپسندند و تولیدی های صنعتی و نیز دست دوز محصولاتشان را ( از قبیل انواع کیف و کفش ست زنانه، ست مردانه، کیف پول، کیف دوشی و دستی، اکسسوری های رومیزی شیک و …) با استفاده از تنها چرم اشبالت و یا حتی ترکیب با چرم های دیگر همچون بزی، تولید نمایند و با استقبال خوبی هم در بازار روبه رو شده اند.

انواع چرم اشبالت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *