چرم گاوی وکیومی

فروش عمده چرم گاوی وکیومی

چرم گاوی وکیومی چیست؟ این نوع چرم طبیعی به چه کار می آید و برای تولید کدام محصولات مناسب است؟ شرایط سفارش و خرید و فروش عمده این چرمها به چه صورت است؟

چرم گاوی وکیومی

معرفی چرم گاوی وکیومی

چرم وکیومی گاوی در واقع یکی از جدیدترین نمونه های گاوی طبیعی ست که البته یک خاصیت متمایز دارد و آن “قدرت ایستایی بیشترش” است. نسبت به چرمهای دیگر گاوی. و اگر شما برای تولید محصولات خود نیاز به ایستایی و همینطور استحکام بالاتر داشته باشید می توانید از این نوع چرم بهره بگیرید و محصولات شیک و جذابی را ارائه دهید.
البته معمولا ظاهر چرم ساده است و برای کسانی که چرمی ساده و در عین حال شیک می خواهند گزینه خوبی است.

کاربردهای چرم وکیومی گاوی

این نوع چرم طبیعی بیشتر برای تولید انواع کیف چرمی زنانه و مردانه کاربرد دارد؛ به ویژه کیف هایی که نیاز به ایستایی بالا دارند نظیر کیف دیپلمات، کیف اداری، کیف مجلسی و … همچنینی برای تهیه و ساخت انواع کفش مردانه و زنانه چرمی نیز به خوبی قابل استفاده است و توانایی و ماندگاری خوبی دارد.

نکته:

لازم به ذکر است که هر چقدر هم چرم باکیفیت و مرغوب و دارای استحکام باشد، نیاز به نگهداری چرم به صورت صحیح و مناسب دارد. و تنها در این صورت است که برای چندین سال دوام خواهد داشت و زیبایی خود را حفظ خواهد کرد.

چرم گاوی وکیومی

سفارش عمده چرم طبیعی وکیومی

اگر شما هم تولیدکننده محصولات چرمی هستید و می خواهید از چرمی ساده و در عین حال شیک و جذاب با قدرت ایستایی بیشتر و دوام بالاتر بهره بگیرید، بهترین گزینه چرم وکیومی گاوی است که در حال حاضر چرم شروین عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه آن محسوب می شود. جهت سفارش می توانید از طریق فرم ثبت سفارش و یا ارتباط با همکاران بخش فروش اقدام نمایید تا پس از انجام مراحل ثبت درخواست، سفارش شما آماده شده و پس از بسته بندی برایتان ارسال گردد.
شایان ذکر است که هیچ محدودیتی مکانی وجود ندارد و شما در هر شهری که ساکن باشید می توانید خریدتان را به راحتی انجام دهید و آن را در شهر خودتان دریافت دارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *