چرم هورس

فروش عمده چرم هورس طبیعی

چرم هورس طبیعی و اصل چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ از این نوع چرمها برای تهیه و تولید کدام محصولات در دنیای چرم بهره گرفته می شود؟ شرایط سفارش و خرید و فروش عمده چرمهای هورس به چه صورت است؟
چرم هورس
انواع چرم هورس طبیعی
چرم های هورس در 2 نوع بزی و گاوی معمولا در کارخانه های معتبر سطح کشور تولید و دباغی می شوند و پس از آن به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند.
رخ این نوع چرم طبیعی حالت خاصی داشته که زیبایی آن را دوچندان می کند؛ به علاوه اینکه رویه چرم هورس نرمی و لطافت بالایی دارد و از این رو در میان تولیدکنندگان محصولات چرمی و نیز مشتریان و علاقه مندان به چرم، چرمی محبوب و زیبا شناخته می شود.
موارد کاربرد چرم هورس اصل
از این نوع چرم بیشتر برای تهیه و ساخت انواع کیف و کفش و به ویژه کیف های زنانه و مردانه یا حتی ست های شیک چرمی بهره گرفته می شود. البته برای تولید اکسسوری های مختلف نیز می توانید از چرمهای هورس بهره بگیرید.
یکی دیگر از مزایای چرم هورس اینست که با وجود دارا بودن ظاهر متفاوت و خاص، حتی در رنگهای متنوع و جذاب هم در داخل کارخانه تولید می شوند و از این رو، حق انتخاب نسبتا بالایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و می توانند به راحتی هر رنگی را که می پسندند سفارش دهند.
چرم هورس
فروش عمده انواع چرم هورس
در حال حاضر “چرم شروین” یکی از برندهایی ست که عرضه عمده انواع چرم هورس گاوی و بزی را به صورت عمده و با حجم بالا در رنگهای مختلف و متنوع به طور مستقیم و بدون واسطه عرصه می دارد. از این رو، تولیدکنندگان محصولات و اکسسوری های چرمی و حتی صادرکنندگان عزیز می توانند سفارش خود را ثبت نموده و بار را در شهر مدنظرشان دریافت دارند. در این فاصله زمانی شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران چرم شروین به صورت رایگان مشاوره بگیرید و خرید خوبی را تجربه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *