پوست چرم مار

خرید انواع پوست چرم مار

پوست چرم مار چه انواع و مدلهایی دارد؟ کدام انواع پوست چرم مار بیشترین خرید و فروش را به خود اختصاص داده اند؟ معیار و واحد خرید و فروش این چرمها چگونه است؟
پوست چرم مار بیشتر برای تولید محصولات و لوازم لاکچری به کار می روند و از این جهت ارزش بالایی دارند. امروزه از پوست مار برای تهیه محصولاتی مانند کیف و کفش مجلسی، اکسسوری های شیک، و دیگر لوازم تزیینی و فانتزی بهره می گیرند؛ که هر کدام می تواند طرح و سبکهای متنوعی داشته باشد.
در حال حاضر اکثر پوست های مار که داخل ایران به فروش می رسند وارداتی هستند و از دیگر کشورها به داخل ایران وارد می شوند، و با توجه به نوع پوست چرم آن قیمت های متفاوتی دارند.
در این میان، پوست چرم مار پیتون و کبری بیشترین آمار خرید و فروش را نسبت به دیگر انواع برای خود ثبت کرده اند؛ چرا که به لحاظ طرح و رنگ نیز جذاب تر و شیک تر هستند و نظر مشتریان بیشتری را توانسته اند به خود جلب کنند.
و خبر خوب اینکه هم اکنون انواع پوست چرم مار طبیعی و مرغوب از طریق شرکت بازرگانی چرم شروین به فروش می رسد و مشتریان به راحتی و با اطمینان خاطر می توانند خرید خود را در هر شهری که هستند انجام دهند و محصول را دریافت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *