بازار چرم و پوست طبیعی

بازار انواع چرم و پوست طبیعی

بهترین انواع چرم و پوست طبیعی و اصل در بازار کدامند؟ همین یک سوال، دغدغه بسیاری از چرم دوستان و علاقه مندان به این حوزه است که در زمان خرید نیازمند این هستند که مشاور خوبی در کنار آنها باشد تا برای خریدشان با بهترین شرایط راهنمایی کند!
اجازه دهید در این نوشتار به انواع چرم و پوست طبیعی پرطرفدار و بازار خرید و فروششان اشاره ای داشته باشیم. با ما همراه باشید.
براساس بررسی های انجام شده، در میان انواع متنوع پوست های اصل و طبیعی، چرم های گاوی و گوسفندی بیشترین مشتریان را به خود اختصاص داده اند.
اما نکته مهمی که می بایست مدنظر داشته باشید اینست که تنوع در بازار چرم و پوست زیاد است! ولی شما باید متناسب با محصولی که قرار است تولید شود و کاری که انجام می گیرد خرید خود را داشته باشید؛ چرا که هرکدام از این چرمها ضخامت، طراحی و کارایی ویژه خود را دارند.
به عنوان مثال، چرمهای مبلی و خودرویی می بایست ضخامت پایین و کشسانی بالایی داشته باشند که این موضوع برای چرمهای کیفی و یا کفشی صدق نمی کند.
خوشبختانه در حال حاضر انواع مختلف پوست و چرم های طبیعی گاوی، بزی، گوسفندی، شترمرغ، شتری، و … در کارخانه های ایران تولید و به بازار چرم و پوست جهت خرید و فروش داخلی و حتی صادراتی عرضه می گردند. و به این ترتیب، ضمن تأمین نیاز مشتریان در سطح کشور، قادر خواهیم بود ارزآوری خوبی نیز داشته باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *