مرکز فروش چرم گاوی فلوتر

تولید چرم گاوی فلوتر در ایران توسط کارخانه های زیادی صورت می گیرد. بسیاری از شرکت های تولیدی در بعضی از شهر های ایران دارای نمایندگی های مجاز فروش می باشند که این چرم ها را در سایز ها و مدل های متنوعی با مناسب ترین قیمت می فروشند.

مرکز فروش چرم گاوی فلوتر

شناخت بهتر چرم گاوی فلوتر

شناخت بهتر چرم گاوی فلوتر چرم گاوی فلوتر را می توان در انواع گاوها یا بزها با رنگ های مختلف تولید کرد و برای ساخت آن، پس از فرآیند برنزه سازی، چرم به مدت بیست و چهار ساعت در محلول شیمیایی قرار می گیرد تا الیاف چرم نرم و نرم تر شود.
در آخر چرمی با سطح صاف و همزمان با برآمدگی های نرم بدست می آید. اگرچه این نوع چرم لطافت و نرمی زیادی دارد اما در برابر خراش و سایش مقاومت زیادی نیز دارد. چاپ را می توان هم روی چرم بز و هم روی چرم گاو استفاده کرد.
چرم گاوی فلوتر می تواند از دانه های ریز، متوسط ​​یا بزرگ تشکیل شود که به نوع دستگاه و صفحه مخصوص بستگی دارد. در حال حاضر به دلیل محبوبیت زیاد، استفاده از چرم گاوی فلوتر در محصولات زنانه و مردانه در حال افزایش است. از این چرم در تولید محصولات مختلف از جمله کیف، کفش، دستکش، روکش مبلمان و کمربند استفاده می شود. یک چرم گاوی فلوتر با کیفیت باید از ضخامت و نرمی مناسب، چاپ صاف، پایان بسیار نرم، لمس طبیعی و درخشندگی مناسب برخوردار باشد.

قیمت مناسب چرم گاوی فلوتر

قیمت مناسب چرم گاوی فلوتر خرید مستقیم و بدون واسطه چرم گاوی فلوتر با کیفیت از روش های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید از طریق تولیدی و نمایندگی چرم گاوی فلوتر به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید و از طریق سایت های آنلاین هم به صورت غیر حضوری محصول را خریداری کنید.
مهمترین مزیتی که این خرید مستقیم و بدون واسطه دارد این است که شما با حذف واسطه ها و دلالان از بازار خرید چرم گاوی فلوتر ارزان را انجام می دهید؛ و این برای شما مناسب و مقرون بصرفه خواهد بود؛ و باعث جلب رضایت مشتری می شود. این فروش به روش های مختلفی از جمله حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است؛ که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری خدمات گسترده اینترنتی به کمک مشتریان آمده، و آن ها می توانند با صرفه جویی در زمان و هزینه ها به سایت ها مراجعه کرده و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنند. قیمت ارزان چرم را از ما بخواهید.
قیمت چرم گاوی فلوتر در بازار متفاوت است و بستگی به جنس و نوع و نحوه فروش آن دارد. هر چه کیفیت کار بالاتر باشد علاوه بر این که کارایی بهتری دارد بلکه ارزش بیشتری را هم به خود اختصاص می دهد. تولید در فرآیند تولید و قبل از عرضه قیمت ارزانی را برای محصول مشخص می کند. فروشنده چرم انواع مختلف این محصول را می فروشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *