فروش چرم خام در تهران

مرکز فروش چرم خام در تهران

فروش چرم خام در کدام شهرهای ایران انجام می گیرد؟ شرایط خرید و فروش و ارسال به تهران برای این محصول چگونه است؟ بهترین مرکز فروش این محصولات خام کدامند و فعالیتشان به چه نحو می باشد؟
چرم خام یا اصطلاحا “پوست چرم نمک سود شده” پوستی ست که در کشتارگاه از حیوان به صورت صنعتی و یا سنتی جدا شده و در انباری برای جلوگیری از فاسد شدن نمک زده یا نمک سود شده است.

یادداشت

مرحله نمک زدن نهایتا تنها چند ساعت پس از جدا شدن پوست از حیوان حتما می بایست انجام گیرد وگرنه آن پوست دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

فروش چرم خام

چرم خام گاوی بهتر است یا گوسفندی؟

این موضوع یکی از سوالات اساسی کسانی ست که کشتارگاه دارند و می خواهند محصول خود را به فروش برسانند و از طرفی سوال کسانی هم هست که می خواهند در زمینه پوست و چرم و خرید و فروش آنها کار خود را شروع کنند.

بهر صورت، اینکه کدام بهتر هستند، بستگی به کارایی دارد که شما بخواهید! چرا که اگر بخواهید محصولات سایز بزرگ، بادوام و یا طرحدار تولید کنید، قطعا چرم گاوی بهتر است. اما برای تولید لباس و محصولاتی از این دست، چرم گوسفندی ترجیح دارد.

فروش چرم خام

شرایط فروش چرم خام و جابجایی آنها

چرم خام به صورت عمده و معمولا با نیسان، خاور، و یا کانتینر جابجا می شود. این پوست های دباغی نشده قطعا میبایست با ماشین های یخچال دار و مجهز به شهرهای دیگر از جمله تهران و یا دیگر شهرستان ها انتقال پیدا کنند تا در این فاصله زمانی بین شهرها پوست آسیب نبیند و در واقع فاسد نشود.

یادداشت

توجه داشته باشید که این پوست های چرمی خام به محض رسیدن به محل کارخانه می باید برای انجام مراحل دباغی آماده شوند.

فروش چرم خام

از این رو، در حال حاضر امکان فروش انواع چرم خام به تهران و سایر شهرستان ها به صورت عمده فراهم گردیده و مشتریان بدون هیچ مشکلی می توانند سفارش محصول به همراه حجم آن را ثبت نموده و با مشاوران فروش شرکت در ارتباط باشند تا زمان تحویل بار هماهنگی های لازم انجام پذیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *