مرکز عرضه چرم طبیعی ارزان

چرم طبیعی ارزان برای موارد متعددی از جمله ساختن کیف و کفش و لباس مورد استفاده قرار می گیرد. اجناس که با چرم ساخته می شوند  از گذشته تا کنون همواره جزء اجناس لوکس بودند که قیمت بالایی دارند و به همین خاطر تعداد کمی از افراد جامعه قادر به خرید وسایل چرم طبیعی اصل  هستند. اما امروزه که با پیشرفت این صنعت و استفاده از پوست حیوانات بیشتری برای ساخت چرم طبیعی باعث شده کمی متعادل تر شود و افراد بیشتری بتوانند از وسایل ساخته شده با چرم طبیعی استفاده کنند.

مرکز عرضه چرم طبیعی ارزان

چگونگی تشخیص چرم طبیعی اصل

چگونگی تشخیص چرم طبیعی اصل امروز به دلیل افزایش تقاضا نسبت به اجناس ساخته شده با چرم طبیعی و زیبایی و ظرافتی که این اجناس دارند که توجه مخاطبان زیادی را هم به سمت خود جلب کرده است. و علاوه بر اینها قیمت زیاد چرم طبیعی باعث شده است که فروشندگان و تولید کننده گان در این صنعت چرم های مصنوعی و بی کیفیت را به دلیل جلب توجه مشتری به قیمت پایین آن وارد بازار کنند و این کار تشخیص چرم طبیعی اصل و چرم مصنوعی را از هم دیگر دشوار کرده است.
چرم طبیعی اصل خصوصیات بارز دارد که با کمی توجه به آنها به راحتی می توان آن را از چرم طبیعی تشخیص داد. این خصوصیات عبارت است از یکی رگ ها و خطوط طبیعی که بر سطح چرم قرار دارند. گزینه بعدی توجه به بوی چرم است چرم های طبیعی خشک شده کاملا بدون بو و چرم های مصنوعی بوی پلاستیک دارند. چرم های مصنوعی سریع به حرارت واکنش نشان می دهند و از بین میروند اما چرم های طبیعی در برابر حرارت مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند و دود سفید رنگی دارند.
از موارد دیگر قدرت جذب آب  توسط چرم های طبیعی است چرم های طبیعی توانایی جذب آب به مقدار کم را دارند اما چرم های مصنوعی حتی یک قطره آب را هم جذب نمی کنند. 

توزیع کنندگان چرم طبیعی ارزان در تهران

توزیع کنندگان چرم طبیعی ارزان در تهران چرم طبیعی این روز ها با توجه به پیشرفت در صنعت چرم ایران و کل جهان انواع مختلفی از چرم ها در بازار کشور ایران تولید میشود؛ چرم بزی، چرم شترمرغ، چرم طبیعی گاوی، چرم گوسفندی، چرم گاومیش و غیره که بیشتر چرم گاوی و چرم گوسفندی مورد استفاده قرار میگیرد. چرم های طبیعی به دلیل قیمت بالا و مشتریان خاص در هر شهر بازار مشخصی برای فروش اجنای طبیعی در نظر گرفته شده است. در شهر تهران چون مشتریان وسایل چرم زیاد هستند فروشندگان سعی می کنند که از اجناس ساخته شده با چرم طبیعی ارزان در محصولات خود  بیشتر به فروش بیاورند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *