خرید عمده چرم طبیعی اشبالت

چرم طبیعی اشبالت نوعی از چرم بوده که از لایه های ضخیم و داخلی پوست گاو به دست می آید و به خاطر ظاهری جذاب دارای محبوبیت بسیار خاصی بوده که در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که اصولا این چرم به دو نوع چرم اصل طبیعی و چرم مصنوعی در بازار موجود می باشد که هر کدام  برای مصرف خاصی مورد استفاده تولید کنندگان  مختلف قرار می گیرد.

خرید عمده چرم طبیعی اشبالت

کاربرد چرم طبیعی اشبالت

کاربرد چرم طبیعی اشبالت چرم اشبالت یکی از انواع چرم طبیعی بوده که دارای پرز زیادی در دو طرف می باشد که در قسمت روی آن پرزهای مخملی بسیار نرمی دیده می شود. این نوع چرم بیشتر برای صنایع دستی، کیف و کفش بسیار پر کاربرد بوده که در طرح های مختلف با رنگ های جذاب تولید و به فروش می رسند.

از چرم اشبالت برای انواع کیف و کفش ست زنانه و دخترانه، کیف دوشی و هم چنین کیف دستی و غیره استفاده می شود. از انواع چرم اشبالت می توان به صورت ترکیبی برای تولید کیف و کفش و حتی رومیزی سنتی استفاده کرد.

چرم طبیعی اصل اشبالت بسیار محکم بوده که در حین دباغی به آن انواع رنگ های مجاز  می افزایند تا جلوه زیباتری به خود بگیرد. مقاومت چرم های طبیعی اشبالت از چرم مصنوعی بالاتر می باشد که برای تهیه انواع کیف و کفش های چرم و صندلی  مارک و غیره  از آن استفاده می شود.

بازار فروش بهترین انواع چرم طبیعی اشبالت

بازار فروش بهترین انواع چرم طبیعی اشبالت قیمت چرم طبیعی اشبالت نسبت به نوع مصنوعی آن بالاتر بوده و هم چنین کیفیت آن بسیار بالاتر می باشد که این یکی از دلایل تشخیص چرم اصلی از مصنوعی می باشد. عامل دیگری که می تواند به خریدار کمک کند تا چرم اشبالت طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهد  قیمت آن است. قیمت کمتر چرم مصنوعی از جمله مهمترین مزایا و وجه تمایز این نوع محصول با سایر محصولات چرمی است.
برای اطلاعات از قیمت روز این نوع چرم می توان با مراجعه به سایت های معتبر فروش  و نمایندگی های مجاز این محصولات از قیمت آن اطلاع پیدا کرد و یا با مراجعه حضوری به مراکز فروش بهترین نوع چرم را خریداری کرد.
خرید به صورت بهترین نوع روش می باشد چون خریدار با دیدن بهتر می تواند چرم اصل را از چرم مصنوعی و تقلبی تشخیص دهد. معمولا در تمامی نقاط ایران انواع چرم اشبالت موجود می باشد که این نوع چرم ها به بازارهای جهانی هم راه پیدا می کنند که چرم اشبالت از شهرت بسیار زیادی برخوردار می باشد . معمولا کفش های چرم برای مناطق سردسیری و برف گیر به خاطر استقامت زیاد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *