قیمت بهترین چرم نبوک گاوی طبیعی

قیمت بهترین چرم نبوک گاوی طبیعی

چرم نبوک گاوی یکی از انواع چرمهای طبیعی گاوی ست که امروزه در داخل ایران با بهترین کیفیت و مرغوبیت تولید و با قیمت های مناسبی توسط شرکت های بازرگانی به فروشگاه ها و تولیدی های محصولات چرمی عرضه می گردد.

موارد کاربرد چرم نبوک

از این نوع چرم گاوی طبیعی بیشتر برای تولید انواع کفش های زنانه و مردانه به کار می رود؛ البته مدل کیف و کفش ست نیز توسط تولیدی ها ساخته و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردد که اتفاقا با استقبال خوبی هم از سوی دوست داران چرم و شیک پوشان قرار گرفته اند.

چرم نبوک

شیوه نگهداری از محصولات چرم نبوک

چرم نبوک نیز همانند دیگر انواع چرمهای طبیعی نیاز به نگهداری و مراقبت از چرم دارد اما اندک تفاوت هایی نیز وجود دارد! از جمله اینکه با واکس های معمولی نباید این مدل چرم گاوی را تمیز کرد؛ بلکه می بایست حتما ابتدا با دستمال یا اسفنجی نرم گرد و خاک آن را بگیرید و سپس از اسپری مخصوص نبوک استفاده کنید.

چرم نبوک

اینکه چه عواملی موجب تغییرات و نوسانات قیمت این نوع چرم گاوی می شود، باید اشاره کنیم که همانند دیگر چرم های طبیعی ست، و در وهله اول کیفیت و مرغوبیت چرم اهمیت زیادی دارد. اما در نظر داشته باشید به شرط آنکه شرایط دیگر فراهم باشد، مانند خرید به حجم عمده و نیز ثبت سفارش خرید از مراکزی که مستقیم و بی واسطه عرضه محصول دارند، این امکان را به شما می دهد که بهترین چرم را با درجه کیفیت بالا به قیمت های مناسبی خریداری کنید و نیاز به هزینه های اضافه نباشد.

چرم نبوک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *