فروش چرم بزی طرح دار

فروش چرم بزی طرح دار

چرم بزی طرح دار یکی از انواع چرمهای طبیعی ست که با مدلهای جدید و البته شیک راهی بازار های داخلی و حتی صادراتی شده اند. اما سوالی که پیش می آید اینست که این چرمها به چه کار می آیند؟ فروش آنها در چه شعبه ها و مراکزی انجام می پذیرد؟ و سوالاتی از این قبیل که در این نوشتار قصد داریم به آنها بپردازیم.

انواع چرم بزی

  • ساده
  • طرح دار
  • تزئینی یا مویی

پوست های بزی ساده برای تولید کیف، کفش، انواع لباس (کت، کاپشن، پالتو و …) کاربرد دارند که با توجه به رنگ بندی متنوع این نوع چرم حق انتخاب خوبی برای مشتریان فراهم می باشد.

چرم بزی طرح دار

اما انواع چرم بزی طرح دار، با مدلهای پوست ماری، طرح کروکودیل، افکتی، لانه زنبوری، و … هستند که در واقع در داخل کارخانه پس از دباغی چرم ساده بزی، با استفاده از دستگاه های مخصوص بر روی آنها طرح حک می شود. بنابراین این طرحها با گذر زمان از روی چرم پاک نمی شوند و از بین نمی روند.

و از سوی دیگر، برای کسانی که علاقه مند به پوستهای خاص همچون پوست مار یا کروکودیل هستند، اما می خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند، پیشنهاد فوق العاده ای محسوب می شود.

چرم بزی طرح دار

پوست های بزی تزئینی نیز این روزها از جمله چرمهای دباغی شده پرطرفداری محسوب می شود که برای منازل و شرکتها کاربرد دارند؛ برای روی میز، مبلمان، آویختن به دیوار، نوشتن متن و شعر بر روی آن و … استفاده می شوند.

این چرمهای بزی هم انواع ساده و طرح دار دارند که به این ترتیب مشتریان با توجه به فضای خود و همینطور سلیقه شان می توانند انتخاب و خرید داشته باشند.

چرم بزی طرح دار

در حال حاضر فروش ویژه انواع چرم بزی طرح دار و ساده توسط شرکت بازرگانی چرم شروین انجام می گیرد و فروشندگان فروشگاه های چرمی، عمده فروشان و حتی خریداران خرد نیز می توانند سفارش محصول خود را ثبت نموده و پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی محصول را در محل مقصد دریافت دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *