پوست چرم مار

فروش پوست چرم مار آفریقایی

پوست چرم مار های افریقایی برای تولید چه محصولاتی استفاده می شوند؟ خرید و فروش این نوع پوستها در کدام مراکز و شهرها امکان پذیر است؟ چطور می توانم مطمئن شوم که پوست چرم مار من اصل است؟
پوست چرم مار امروزه به عنوان یکی از چرمهایی کمیاب و حتی نایابی که برای ساخت محصولات لاکچری و خاص مورد استفاده قرار می گیرد، شناخته می شود.
اما جالب اینجاست که بدانید این چرمها وارداتی اند و بیشتر آفریقایی هستند! پوست چرم مار کبری و پیتون جزء پرفروش ترین و پرطرفدارترین انواع چرمهای مار به شمار می روند.
در ایران از پوست مار آفریقایی برای تولید کیف و کفش های زنانه و مردانه، قاب و گارد موبایل، و دیگر اکسسوری هایی که کاربردی باشند استفاده می شود.
البته لازم به ذکر است که همه پوست مار هایی که در بازار عرضه می شوند، ممکن است اصل نباشند! از این رو، توصیه می شود تنها از مراکز معتبر حضوری یا اینترنتی خرید خود را انجام دهید تا بتوانید به فروشنده اعتماد نموده و محصول را دریافت کنید.
به علاوه اینکه، در حال حاضر با وجود شرایط خرید اینترنتی و غیر حضوری، این امکان برای مشتریان به وجود آمده و به این ترتیب، علاقه مندان به این نوع چرمها در هر شهری که باشند، می توانند به راحتی و بدون دغدغه سفارش خود را در مراکز فروش معتبر ثبت نموده و آن را دریافت دارند.

4 پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام
      وقت بخیر
      لطفا با واحد پشتیبانی از طریق شماره تماس 09132235694 در روزهای کاری از ساعت 9تا 19 ارتباط بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند.

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام
      وقت بخیر
      بله موجوده.
      شما می تونین با واحد پشتیبانی ارتباط بگیرین یا فرم سفارش محصول رو پر کنین تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
      موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *