پوست چرم آهو

فروش پوست چرم آهو اصل

پوست چرم آهو برای چه کارهایی استفاده می شود؟ اصل بودن یا نبودن آن تا چه حد اهمیت دارد؟ شرایط و نحوه خرید و فروش آن در سطح کشور چگونه امکانپذیر است و در کدام مراکز ارائه می گردد؟
یکی از خاص ترین انواع پوست های چرم طبیعی و اصل، پوست آهو ست که این روزها علاوه بر تولید محصولات معمول چرمی همچون کیف و …، استفاده های دیگری هم دارد.
طبق برخی اعتقادات، برای بیماری های خاص از نوشتن دعا یا اوراد بر روی پوست چرم آهو بهره گرفته می شود که البته زمینه علمی ندارد و همانطور که اشاره شد اعتقادی ست که بعضی افراد دارند که اگر بر روی پوست آهو اصل نوشته شود و در کنار بیمار باشد می تواند در بهبود بیماری وی مؤثر باشد.
علاوه بر این موضوع، از آنجا که پوست آهو لطیف و نرم است برای تولید محصولات کوچک و بزرگ چرمی از انواع کیف گرفته تا جاکلیدی و جاسوئیچی استفاده می شوند.
و حتی از جلد کامل آن برای آویختن به دیوار نیز استفاده می شود.
اینکه تا چه حد اصل بودن پوست آهو مهم است بازمی گردد به آن اعتقاداتی که راجع به اثراتش وجود دارد؛ البته ناگفته نماند که پوست های چرم طبیعی همگی به علت اصل بودن خاصیت درمانی دارند و این نوع پوست نیز از این موضوع مستثنی نیست.
در حال حاضر فروش پوست آهو اصل و مرغوب در سراسر کشور توسط شرکت بازرگانی چرم شروین انجام می پذیرد و مشتریان می توانند سفارشات خود را ثبت نموده و در هر شهری که باشند محصول را دریافت نمایند.

2 پاسخ
  1. سید محمد
    سید محمد گفته:

    با سلام و ادب
    یک پوست آهو مورد نیاز هست و بفرمایید از چه طریقی می توانم بخرم از شما

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام و عرض وقت بخیر
      می توانید با شماره همراه 09132235694 تماس گرفته و سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *