صادرات چرم گاوی

صادرات انواع چرم گاوی اعلا

صادرات چرم های گاوی ایران به کدام کشورها صورت می گیرد؟ کدام انواع چرم گاوی اعلا و درجه یک می نامند؟ تولید این چرمهای صادراتی در چه شهرهایی از ایران انجام می شود؟
ایران یکی از تولیدکنندگان چرم های طبیعی اعلا و درجه یک در دنیا شناخته می شود که به همین جهت معمولا سفارش های صادراتی برای این محصول برای کشورهای مختلف به ویژه به روسیه، ترکیه، کشورهای اروپایی و حتی امریکایی وجود دارد.
درجه یک و اعلا بودن چرمها موجب می شود که ضمن دارا بودن ظاهری جذاب، ماندگاری بالایی داشته باشند و در صورت نگهداری مناسب تا سالها بدون هیچ آسیبی قابل استفاده باشند.
اما چرم های گاوی به انواع مختلفی تقسیم می کنند که به مهمترین و کاربردی ترین آن ها می توان چرم های کیفی، مبلی و تزیینی اشاره نمود.
حال سوال مهم اینجاست که چرم گاوی چه ویژگی هایی می بایست داشته باشد تا اعلا و مرغوب شناخته شود؛ همانگونه که پیشتر هم اشاره کردیم، چرم درجه یک نباید سوراخ یا پارگی داشته باشد و در واقع از ظاهر مناسب برخوردار باشند.
به علاوه اینکه انعطاف پذیری خوبی داشته باشند و شکننده نباشند.
انواع چرم های طبیعی، به ویژه از نوع گاوی آن، هرساله جزء مهمی از صادرات کشور را به خود اختصاص می دهند و از این رو می توان گفت با رونق گرفتن هرچه بیشتر صادرات در حوزه چرم، ارزآوری کشور هم افزایش می یابد و به بهبود اقتصاد ایران کمک شایان توجهی خواهد کرد.
در حال حاضر شرکت بازرگانی چرم شروین در راستای سهولت و افزایش صادرات چرم گاوی اعلا کراست و فینیش و همینطور تزیینی تلاش می نماید که به این ترتیب مشتریان می توانند سفارش خرید خود را برای صادرات به کشورهای همسایه (از جمله ترکیه، روسیه، عراق و …) و نیز دیگر کشورها ارائه نموده و آن را دریافت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *