خرید چرم گاوی صادراتی

خرید چرم گاوی صادراتی

چرم گاوی یکی از پرکاربردترین انواع چرم های طبیعی ست که این روزها دارای تنوع فوق العاده ایست و توانسته نظر تاجران و مشتریان زیادی را هم برای سفارش های داخلی و هم صادراتی به خود جلب نماید. از این رو، کارخانه های دباغی و تولید این چرمها در ایران فعالیت نسبتا خوبی را بر روی این چرم طبیعی انجام می دهند تا علاوه بر سودآوری ارزی که با محصولات صادراتی انجام می گیرد، چرم های گاوی و محصولات حاصل از آن را برای خرید و فروش در بازار داخلی رونق دهند.
یکی از مهمترین مسائلی که در خرید چرم گاوی میبایست مورد توجه قرار گیرد، میزان ضخامت و کیفیت آنست؛ چرا که هرکدام از انواع چرمهای گاوی برای تولید محصولی خاص مورد استفاده اند. به عنوان مثال، چرمی که برای تهیه کیف و کفش به کار می رود برای دوخت لباس به هیچ عنوان مناسب نیست.
همچنین شایان ذکر است که چرم های صادراتی حتما باید درجه یک، مرغوب و اعلا باشند و هیچ گونه زدگی یا پارگی در جلد های آن مشاهده نشود تا در بحث های گمرکی و صادراتی به مشکل برخورد نکنند.
نحوه صادرات چرمهای دباغی شده گاوی چندان دشوار نیست، چرا که عوارض گمرکی شامل حال آن نمی شود و پس از انجام مراحل معمول در گمرک تاجران و صادرکنندگان می توانند محصول را به کشور مدنظر (کشورهای اروپایی، ترکیه، روسیه و…) خود ارسال نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *