چرم گاوی فلوتر

خرید اینترنتی چرم گاوی فلوتر اصل

چرم گاوی فلوتر یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین چرمها در میان تولیدکنندگان و علاقه مندان دنیای چرم است. اما اینکه این نوع چرم اصل و طبیعی چه کاربردهایی دارند؟ و چطور می توان به صورت عمده در شهرهای مختلف این نوع چرم را خریداری کرد؟
چرم گاوی فلوتر
چرا چرم گاوی فلوتر؟
چرم فلوتر در واقع نوعی چرم گاوی ست که بر روی سطح یا رخ آن رگه های چاپی ریزی دارد و برای کسانی که می خواهند سطح چرم کاملا صاف و ساده باشد و در عین حال چاپ نرمی داشته باشد بسیار مناسب به نظر می رسد.
از چرم فلوتر گاوی برای تهیه و تولید انواع کیف، کفش و اکسسوری های این چنینی بسیار استفاده می شود و از این رو جزء چرمهای پرطرفدار و پرکاربرد به شمار می رود.
لازم به ذکر است که این نوع چرم طبیعی و اصل کاملا در داخل کارخانه های معتبر ایرانی با کیفیت و مرغوبیت بالایی تولید و به بازار داخلی و حتی صادراتی جهت خرید و فروش عرضه می گردند. همچنین، مشتریانی که سفارش حجم بالایی داشته باشند می توانند رنگ مدنظر خود را سفارش دهند و این موضوع امکانپذیر است.
چرم گاوی فلوتر
سفارش خرید عمده چرم گاوی فلوتر
چرم فلوتر همانگونه که اشاره شد از جمله چرمهای پرطرفدار محسوب می شود؛ اما خوب است بدانید همین نوع چرم هم در کیفیت های مختلف تولید می شوند و همین موضوع یکی از عوامل مؤثر در تعیین قیمت به شمار می رود.
چرم شروین یکی از برندهایی ست که در حال حاضر عرضه مستقیم و بدون واسطه چرمهای فلوتر درجه یک و مرغوب را در سراسر کشور دارد. حتی صادرکنندگان عزیز می توانند به راحتی با واحد پشتیبانی و فروش ارتباط بگیرند و سفارش خود را ثبت نمایند تا آنچه درخواست داده اند در واحد تولید کارخانه آماده شده و ارسال گردد.
برای مشتریان داخلی نیز به راحتی این شرایط فراهم است و در صورتی که حجم سفارش بالا باشد مشتریان می توانند رنگ مدنظر خود را درخواست دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *