چرم مصنوعی مبلی

خرید اینترنتی چرم مبلی مصنوعی

چرم مبلی مصنوعی چه انواع و مدل هایی دارد؟ بهترین نوع چرم مبلی دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی ست؟ شرایط برای خرید عمده این نوع چرمها چگونه است؟ نحوه سفارش و خرید اینترنتی چرم مصنوعی مبلی به چه شکل است؟ برای یافتن پاسخ تمامی این سوالات با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

چرم مصنوعی مبلی

انواع چرم مبلی مصنوعی

چرم های مبلی مصنوعی انواع بسیار متنوع و جذابی دارند که توانسته اند نظر مخاطبان و مشتریان با سلایق متفاوت را به خود جلب نمایند. در اینجا به نمونه ای از این مدل ها اشاره خواهیم کرد که اتفاقا پرفروش ترین ها به شمار می روند.

  • چرم ساده مبلی
  • چرم مبلی طرح دار
  • چرم مبلی گلدار
  • چرم مبلی طرح چرم طبیعی
یادداشت

ناگفته نماند که تمامی این چرم های مصنوعی دارای رنگ بندی هستند و مشتریان می توانند سفارش خود را بر مبنای رنگ مدنظرشان درخواست دهند و خرید نمایند.

چرم مصنوعی مبلی

ویژگی های چرم مبلی مرغوب

چرم مبلی مصنوعی همانگونه که مستحضرید در داخل کارخانه ها و با استفاده از دستگاه های پیشرفته تولید می گردند. ابعاد هر طاقه چرم مصنوعی (و از جمله چرم مبلی) معمولا 40 متر طول با عرض 140 می باشد.

  • بدون زدگی یا پارگی باشد.
  • ضخامت آن متناسب با تولید برای مبلمان باشد.
  • رنگ رخ چرم یکدست و مناسب باشد.

چرم مصنوعی مبلی

شرایط خرید عمده چرم مبلی مصنوعی

تولیدکنندگان مبلمان های چرمی و تودوزی ها از مهمترین و عمده ترین مشتریان چرم مبلی مصنوعی به شمار می روند. از آنجا که سفارشات تولیدکنندگان و تودوزی ها معمولا عمده و حجم بالایی ست، پیشنهاد می شود حتما از مراکز دست اول و بدون واسطه خرید خود را انجام دهند. “چرم شروین” یکی از برند هایی ست که در حال حاضر به صورت مستقیم و بی واسطه از کارخانه محصولات را عرضه می دارد و به این ترتیب هم مشتریان در انتخاب رنگ و طرح دستشان باز خواهد بود و هم اینکه قیمت فروش مناسبتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

نحوه خرید اینترنتی چرم مبلی مصنوعی

برای بسیاری از مشتریان سوال پیش می آید که آیا امکان سفارش و خرید اینترنتی چرم های مصنوعی به طور عمده هم وجود دارد؟ باید عرض کنیم که خوشبختانه “بله” چرم شروین این شرایط را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند خرید اینترنتی داشته باشند و بار را در شهر خود تحویل بگیرند. به این ترتیب هم در زمان و هم هزینه صرفه جویی زیادی صورت می گیرد. شما می توانید از طریق لینک زیر به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت نموده و در خصوص جزئیات محصول مدنظر نیز توضیحات خود را ارائه دهید تا دقیقا همان چیزی برای شما ارسال شود که مدنظرتان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *