خرید انواع چرم گاوی کیفی

خرید انواع چرم گاوی کیفی

چرم گاوی جزء بهترین انواع چرمهای طبیعی ست که کاربردهای فراوانی دارد؛ چه برای تولید محصولات کیفی، کفشی، کمربند و … و چه محصولات بعضا تزیینی. اما چرا برای تولید محصولات متنوع تولیدکنندگان ترجیح می دهند حتما از چرم گاوی هم بهره بگیرند؟
یکی از مهمترین ویژگی های چرم گاوی اینست که قابلیت تولید با ضخامت های مختلف را دارا می باشند؛ از این رو، هم امکان تولید چرم های ضخیم برای تولید محصولاتی همچون کفش یا کمربند وجود دارد؛ از طرفی، برای ساخت تولیداتی همچون انواع کیف های زنانه و مردانه با ضخامت متوسط حدود 1 تا 1.5 میل مناسب می باشد. و نیز برای تولید پوشاک چرمی (به ویژه نوع مردانه آن) با ضخامت های کمتر از 1 میل تولید می شود و این اجازه را به تولیدکنندگان عرصه چرم می دهد تا با دست بازتری بتوانند خرید خود را انجام دهند.
نوع کیفی چرم های گاوی امروزه به صورت ساده و نیز طرحدار در کارخانه ها تولید شده و به بازار عرضه می شوند که همین موضوع موجب شده تا حق انتخاب مشتریان در زمان خرید گسترده شده و افزایش یابد.
همچنین وجود رنگ بندی در هر کدام از انواع چرمهای گاوی کیفی نیز یک پوئن مثبت دیگر برای افزایش حق انتخاب مشتریان به شمار می رود که در خریدهای عمده به سهولت و با درصد انتخاب بالاتری میسر می باشد.
انواع ساده آن سطحی صاف و می توان گفت یکدست دارند؛ اما در نوع طرحدار که به تازگی هم نظر بسیاری از دوست داران چرم را به خود جلب کرده اند؛ طرحهای کروکدیل، پوست ماری و … در کارخانه به صورت چاپ بر روی چرم گاوی کیفی زده می شود که البته با گذر زمان نیز طرح و نقش آنها از بین نمی رود چرا که با دستگاه های ویژه چاپ صورت گرفته و از این بابت نگرانی وجود ندارد.
خبر خوب برای تولیدکنندگان محصولات چرمی به ویژه نوع کیفی آن و فروشندگان فروشگاه های چرمی اینکه، در حال حاضر برند چرم شروین انواع چرم گاوی کیفی با بهترین درجه کیفیت و مرغوبیت را در سراسر کشور عرضه می کند و خرید عمده مشتریان به راحتی و بدون نیاز به سفر به شهرهای دیگر امکان پذیر شده و پس از خرید به شهر مدنظر مشتریان می تواند ارسال گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *