خرید آنلاین چرم گوسقندی

خرید آنلاین چرم گوسفندی مرینوس

چرم مرینوس چه مدل ها و طرح هایی دارد؟ کاربرد این نوع چرم طبیعی در دنیای چرم چیست؟ شرایط و نحوه سفارش و خرید آنلاین چرم گوسفندی از نوع مرینوس در شهرهای مختلف کشور به چه صورت است؟
خرید آنلاین چرم گوسفندی
انواع چرم گوسفندی مرینوس
چرم های گوسفندی در حال حاضر در رنگ های بسیار متنوع از روشن تا تیره و نیز در سایزهای متوسط و بزرگ تولید و به بازار عرضه می گردند.
همانگونه که مستحضرید چرم مرینوس وارداتی ست اما به 2 صورت وارد کشور می شوند:
1. چرم گوسفندی مرینوس دباغی شده
2. پوست خام مرینوس
اگر این چرم به صورت کاملا دباغی شده وارد شود در کارخانه های کشور مجددا شستشو و ضدعفونی می شود و پس از آن به بازار خرید و فروش عرضه می گردد. اما زمانی که پوست خام مرینوس به کشور می آید در داخل کارخانه های ایرانی دباغی می شوند و آن هم راهی بازار خواهد شد. بنابراین به لحاظ رعایت شرایط بهداشتی و ضدعفونی چرم کاملا خیالتان آسوده باشد. به علاوه اینکه چرم های مرینوس هیچگونه بویی هم ندارند.
خرید آنلاین چرم گوسفندی
کاربرد چرم گوسفندی مرینوس
* استفاده گوشه سالن و اتاق منازل و شرکت ها
* روی مبلمان و صندلی
* روکش پاف و صندلی های راحتی
* استفاده به عنوان تشکچه و جای نشیمن
* استفاده تزیینی برای آتلیه ها و عکاسی ها
خرید آنلاین چرم گوسفندی
خرید آنلاین چرم گوسفندی مرینوس
اگر شما هم علاقه مند به این نوع چرم تزیینی زیبا هستید یا فروشگاه چرم در هر شهر از کشور را دارید، می توانید به صورت تک یا عمده چرم مرینوس را سفارش دهید. چرم شروین در حال حاضر شرایط خوبی را برای مشتریان عزیز و علاقه مندان به این چرمها فراهم آورده و می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی سفارش خود را ثبت نموده و بار را در شهر مقصد دریافت دارند. به علاوه اینکه بخش پشتیبانی شرکت نیز تا پایان سفارش با شما همراه خواهند بود تا خرید خوبی را تجربه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *