چرم مبلی

بهترین انواع چرم مبلی ایران

بهترین انواع چرم مبلی چه خصوصیاتی دارند؟ در کدام شهرهای ایران تولید این چرمها صورت می گیرد؟ قیمت خرید و فروش چرم های مبلی براساس کدام معیارها معین می شود؟
چرم های طبیعی مبلی اصولا از چرمهای گاوی تهیه می شوند؛ چرا که ویژگی های خاص چرم گاوی موجب می شود استحکام بالاتری نسبت به دیگر انواع چرمهای اصل داشته باشند؛ البته خاطرنشان می گردد که چرم مبلی میبایست دارای ضخامت پایین و کشسانی بالایی باشد تا هم در زمان تولید مبلمان و هم استفاده از آن دچار آسیب نگردد.
در حال حاضر ایران جزء بهترین تولیدکنندگان انواع چرم گاوی مبلی به شمار می رود که این چرمها در شهرهای اصفهان، تهران، ورامین، تبریز و مشهد بیشترین امکان تولید را در کارخانه هایی مجهز دارند و با توجه به نوع سفارش مشتریان در خصوص کیفیت و رنگ بندی، محصول را عرضه می دارند.
اما نکته حائز اهمیت اینست که حتی اگر بهترین نوع چرم مبلی اصل و طبیعی را هم خریداری کنید، نیاز به نگهداری مناسبی دارد تا ماندگاری و دوام خوبی داشته باشد و پس از مدت کوتاهی از بین نرود.
و نکته مهم دیگر اینکه، قیمت و هزینه نهایی خرید و فروش این چرمها بستگی زیادی به میزان و حجم سفارش خرید و نیز درجه کیفیت چرم دارد؛ بنابراین اگر از مراکز معتبر و بدون واسطه خرید انجام گیرد، قطعا قیمت ها مناسبتر خواهد بود.
هم اکنون شرایط خرید عمده انواع چرم مبلی با رنگ های متنوع برای مشتریان در سراسر کشور فراهم آمده و بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند به راحتی سفارش خریدشان را ارائه داده و محصول را در شهر خود دریافت دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *