قیمت خرید چرم شترمرغ در ایران

ایران یکی از کشورهایی ست که پرورش شترمرغ را به صورت تخصصی انجام می دهد، از این رو، خرید چرم شترمرغ و فروش آن هم در داخل کشور و هم برای بحث صادراتی وجود دارد. قیمت خرید این نوع چرم طبیعی بسته به عوامل متعددی ست که البته تنها چند معیار آن اصلی و کلیدی هستند.

تولید چرم شترمرغ

پرورش شترمرغ در تعدادی از شهرهای کشور وجود دارد و از این رو، کارخانه هایی که دباغی چرم را انجام می دهند، قابلیت تولید چرم شترمرغ را می توانند داشته باشند. اما نکته مهمی که وجود دارد اینست که چون این نوع چرم لاکچری و خاص محسوب می شود، قیمت خرید و فروش آن نیز بالاتر می رود.

خرید چرم شترمرغ

مراکز خرید چرم شترمرغ

چرم شترمرغ طبیعی دارای 4 درجه کیفیت (A,B,C و D) می باشد که به ترتیب کیفیت آنها از زیاد به کم است. از این رو، حتما پیش از خرید مشخص کنید که چرم شترمرغ را با چه کیفیتی می خواهید خریداری کنید.

البته لازم به ذکر است که اگر برای صادرات چرم طبیعی و از جمله نوع شترمرغ آن می خواهید اقدام کنید، تنها از درجه کیفیت A بهره ببرید؛ تا هم کیفیت مطلوب چرم ایرانی را به دنیا نشان دهید و هم در مسائل گمرکی با مشکل مواجه نشوید.

هم اکنون، تعدادی شرکت های بازرگانی معتبر انواع چرم شترمرغ و نیز ساق پای آن را به قیمت درب کارخانه و در واقع مستقیم و بی واسطه به مشتریان عرضه می کنند؛ از این رو، اگر سفارشتان حجم بالا و یا صادراتی ست حتما خرید بی واسطه را انجام دهید تا هم خیالتان بابت کیفیت راحت باشد و هم از جهت قیمت و هزینه های پرداختی آسوده خاطر گردید.

خرید چرم شترمرغ

موارد کاربرد چرم شترمرغ

از چرم شترمرغ برای تهیه محصولات لاکچری و خاص بهره گرفته می شود که با آن ظاهر زیبا، جذابیت خاصی را به محصول می بخشد.

از پوست چرم بدن شترمرغ برای تولید انواع کیف و کفش زنانه و همینطور مردانه بهره گرفته می شود، البته این بخش پرکاربرد چرم شترمرغ است، وگرنه برای ساخت اکسسوری های شیک و جذاب نیز کارایی دارد.

همچنین، لازم به ذکر است که از چرم ساق پای شترمرغ نیز برای بخش تزئینی و اصطلاحا خرج کار محصولات متنوع بهره گرفته می شود که زیبایی محصول را به راحتی می تواند تا چندین برابر افزایش دهد.

خرید چرم شترمرغ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *