پوست چرم کروکودیل

خرید پوست چرم کروکودیل

پوست چرم کروکودیل از جمله خاص ترین و کمیاب ترین انواع پوست های چرمی ست که برای تولید محصولات لاکچری و ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرند. خبر خوب اینکه مشتریان و دوست داران این نوع چرم می توانند سفارش خرید داشته باشند.
از پوست کروکدیل که دباغی شده و به صورت چرم درآمده است برای تولید محصولات لاکچری و یا تزیین دیگر انواع محصولهای چرمی بهره گرفته می شود. طرح خاص و متفاوت روی پوست کروکودیل باعث شده تا نظر خاص پسندان و سخت پسندان را به خود جلب نماید و تصمیم به خرید آن بگیرند.
پوست و چرمهایی که خاص اند مانند کروکودیل، یا سوسمار و … مشتریان خاص خود را دارند و بیشتر این پوستها به صورت سفارشی خرید و فروش می شوند. از این رو، لازم به ذکر است که اشاره کنیم امکان خرید برای مشتریان در تمام شهرهای ایران فراهم آورده شده تا تولیدکنندگان و دوست داران این مدل چرمها بتوانند خریدشان را بدون مشکلی انجام دهند.
جالب است بدانید که شما حتی اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای چرم اصل کروکودیل کنید، می توانید سفارش چاپ طرح پوست کروکودیل بر روی چرمهای گاوی را داشته باشید که قیمت و هزینه نهایی تمام شده بسیار پایینتری برای شما دربرخواهد داشت.
در حال حاضر خریداران پوست های کمیابی همچون چرم کروکودیل می توانند سفارش خرید خود را ثبت نموده و در هر شهری که باشند محصول را دریافت کنند.

4 پاسخ
  1. شیرازی
    شیرازی گفته:

    سلام ؛ بنده پوست کروکدیل میخواهم تا خودم آنرا دباغی کنم . لطفا راهنمایی کنید . میتوانید برای سهولت ارتباط با شماره تلگرامی ۰۹۱۹۵۶۱۶۲۰۶ پیام یا عکس ارسال کنید . متشکرم شیرازی

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام، وقتتون بخیر.
      لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند.
      09132235694
      با تشکر

      پاسخ
  2. Shadi yousefi
    Shadi yousefi گفته:

    سلام من کیف پوست کروکودیل دارم از آفریقا آوردن برام میخوام بفروشم ، شما خرید دارید؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *