تولیدکنندگان چرم کروکودیل مرغوب در ایران

چرم کروکودیل مرغوب یکی از بهترین و کمیاب ترین انواع چرم موجود در بازار است که به دلیل کیفیت خوبی که دارد از آن به منظورهای مختلفی استفاده می کنند. تولید کنندگان چرم کروکودیل در ایران به تعداد کمی باشند و بیشتر چرم موجود در بازار از نوع وارداتی می باشد چرا که فرآیند دباغی این چرم با انواع دیگر چرم بسیار متفاوت و به گونه ای سخت تر می باشد و فقط افراد با تجربه قادر به تولید آن می باشند.

تولیدکنندگان چرم کروکودیل مرغوب در ایران

کاربرد انواع چرم کروکودیل اصل

کاربرد انواع چرم کروکودیل اصل چرم کروکودیل طبیعی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد و جنس نرمی دارد که بر روی آن نقش های برجسته که در واقع همان شکل کروکودیل است هک شده است. این نوع از چرم بیشتر وارداتی می باشد که توسط برخی از شرکت های پخش کننده چرم از کشورهای خارجی تولید کننده خریداری می شود سپس برای تولید وسایل مختلفی در بین شرکت های تهیه کننده منسوجات چرمی توزیع می گردد.

از جمله کاربردهای چرم کروکودیل می توان به تولید کفش، کیف و کمربند، قاب تلفن همراه و … اشاره کرد که آن گونه که گفته می شود دارای جنس بسیار مقاومی است و ماندگاری آن نسبت به چرم گاوی و بزی بسیار بیشتر است. این نوع از چرم در قیاس با انواع دیگر به میزان کمتری در بازار موجود می باشد و به دلیل مرغوبیتی که دارد دارای ارزش اقتصادی بالاتری می باشد و وسایلی که با این چرم دوخته می شوند قیمت بالاتری دارند.

این نوع از چرم با وجود نقوش برجسته روی آن و همچنین براق بودن از انواع دیگر چرم متمایز است و به این ترتیب تشخیص آن خیلی راحت می باشد که می توان آن را در بین مراکز خرید چرم طبیعی مشاهده کرد. میزان بکارگیری از این چرم حیوانی بخاطر محبوبیتی که در بین مردم دارد در صنایع مختلف تولید کننده محصولات چرمی بسیار زیاد شده است.

صادرکنندگان چرم کروکودیل مرغوب به خاورمیانه

صادرکنندگان چرم کروکودیل مرغوب به خاورمیانه صادرکنندگان چرم کروکودیل درجه یک طبیعی بیشتر کشورهای خارجی می باشند که پرورش کروکودیل در این کشورها به میزان انبوه است. در واقع پرورش کروکودیل به منظورهای مختلفی انجام می شود که یکی از آنها تولید چرم از پوست این حیوان است که منبع درآمد بسیار خوبی دارد چرا که از آن برای تولید محصولات چرمی بکار گرفته می شود. در حال حاضر میزان صادرات این چرم حیوانی مرغوب به خاورمیانه مقدار زیادی است که حاصل آن ارز آوری خوبی برای کمک به اقتصاد کشور می باشد. در کشور ما هم تولید این چرم انجام می شود ولی بخاطر نوپا بودن این حرفه گسترش زیادی ندارد ولی در آینده ای نه چندان دور گسترش خواهد یافت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *