توزیع کنندگان چرم گاو تزیینی درجه یک

چرم گاو تزیینی که به صورت تابلو یا بر روی دیوار زده می شود یا به صورت قالیچه های کوچک تزیینی مورد استفاده قرار می گیرد. از زیبایی و ظرافت بالایی برخوردار است که موجب ایجاد ظاهری شیک و کلاسیک برای یک محیط رسمی  می شود. مخصوصا زمانی که به صورت قالیچه در کنار مبلمان چرمی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد و با آنها هم خوانی پیدا می کند آن محیط را بسیار شیک میکند. که به این قالیچه های چرمی فرش مویی نیز گفته می شود. 

توزیع کنندگان چرم گاو تزیینی درجه یک

کاربرد چرم گاو تزیینی

کاربرد چرم گاو تزیینی

چرم گاوی تزیینی که امروزه در چیدمان خانه های مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و دارای کاربرد های مختلفی نیز به جز چیدمان منزل و استفاده آن به جای قالیچه و تابلو نیز هست.  چرم  گاو تزیینی بیشتر به صورت دو رنگ و در طرح های مختلف وجود دارد که برای ساخت وسایل لوکس و مدرن و شیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا در ساخت وسایلی مانند کیف پول های بسیار زیبا و گران قیمت و روکش چرمی عطر های لوکس و فرانسوی و  در ساخت جا کلیدی های متنوع اما بیشتربن استفاده آن به صورت قالیچه است. چم گاو تزیینی برای استفاده به صورت قالیچه به صورت سالم و بدون بریدگی خشک می شود تا به قالیچه تبدیل شود. این چرم های گاو تزیینی برای ساخت قاب گوشی و کلاه های خاص چرمی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد این چرم های گاو طبیعی برای تابلو خیلی زیبا است و در بیشتر خانه ها نیز استفاده می شود. این چرم های تزیینی برای ساخت کیف های زنانه نیز کاربرد دارند اما برای ساخت اجناس به صورت خیلی کم و محدود به دلیل محدود بودن چرم های طبیعی به کار برده می شود. تمام اجناسی که با چرم گاوی اصل تولید شده اند کیفیت و دوام و جذابیت بی نظیری دارند که قیمت بالایی هم دارند. 

خرید عمده بهترین انواع چرم گاو تزیینی

خرید عمده بهترین انواع چرم گاو تزیینی

چرم گاوی تزیینی از انواع چرم تزیینی دیگر مانند چرم های گوسفند و بز زیبایی بیشتری دارد و حالت طبیعی خود را در مدت زمان بسیار زیادی حفظ می کند. و هرگز تغییر رنگ نمی دهد. اما  خود چرم گاو تزیینی به دو دسته  با کیفیت و بی کیفیت تقسیم می شود  که برای خرید عمده چرم گاوی تزیینی باید از طبیعی بودن آن اطمینان کامل را کسب کنیم زیرا چرم های تزیینی از گران ترین چرم ها هستند. و چون بسیار مورد توجه افراد سطح مرفع جامعه قرار دارد توزیع و فروش آن با سود زیادی همراه است و همواره بازار فروش خوبی دارند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *