قیمت چرم مبلی گاوی طبیعی

نرمی و گرمای مبل ساخته شده از پوست گاو ظاهر منحصر به فرد دارد. همچنین اين مبل ها بسیار کاربردی و لاكچري مي باشند، و قابل استفاده در همه جا هستند، چرم مبلی گاوی ی بسیار زیبا، بادوام و باکیفیت می باشد، و هم چنین ظاهری زیبا به محیط می بخشد. تمیز کردن مبلمانی که از لایه رویی چرم گاوی در ان ها استفاده شده بسیار اسان است، فقط کافیه کمی با پارچه روی چرم را دستمال بکشید، می بینید که چگونه برق می اندازد. مبلمانی که از چرم تهیه شده اند، قابل استفاده در هتل ها، ادرات، شرکت ها و خانه ها می باشند.

قیمت چرم مبلی گاوی طبیع

عوامل موثر بر کیفیت انواع چرم مبلی گاوی

عوامل موثر بر کیفیت انواع چرم مبلی گاوی با‌ما باشید تا شما را با عوامل موثر بر کیفیت انواع چرم مبلی گاوی اشنا کنیم، تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین نوع چرم مبلی گاوی را تهیه کنید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

شرایط آب و هوایی و محیط بر کیفیت چرم تاثیر فراوانی دارد، مثلا در زمان خشکسالی بدلیل کمبود تغذیه مناسب برای دام ها بر پوست و چرم ان ها تاثیر فراوانی دارد، زیرا چربی زیر پوست آن ها اب می شود و این باعث می شود که چرم نازکتر و انعطاف کمی داشته باشد.

و اینکه چرم بر اثر ضربات وارد شده به حیوان کیفیت خود را از دست می دهد، مثلا برخورد حیوان درخت یا ضربه دیدن توسط حیوانات دیگر یا انسان ها، و همچنین اسیب دیدن چرم هنگام سلاخی حیوان وقتی که از چاقوی درست استفاده نشود، و یا دقت لازم را انجام ندهند.

عامل دیگر عدم مراقبت لازم در نگهداری از چرم بعد از جدا کردن آن از لاشه ی حیوان، همچنین گذاشتن پوست حیوان در جاهای نامناسب که باعث ایجاد خراش یا پارگی در چرم می شود و بر کیفیت ان تاثیر فراوانی دارد، و هم چنین دقت نکردن هنگام خشک کردن پوست حیوان و گذاشتن آن در افتاب بجای سایه که این امر باعث خشک شدن بیش از حد چرم می شود.

همانطور که می دانید قیمت چرم به کیفیت، ضخامت، میزان انعطاف پذیری، رنگ، صیقل بودن ان و عوامل بسیاری بستگی دارد.

توزیع چرم مبلی گاوی طبیعی

توزیع چرم مبلی گاوی طبیعی توزیع چرم مبلی گاوی طبیعی، این امکان را به شما داده تا بتوانید از طریق این چرم های باکیفیت و زیبا، مبلمانی شیک تهیه کنید، هم چنین می توانید از آن درساخت تخت، کیف ،کفش ،صندلی ماشین . استفاده کنید. همچنین می توانید از ضایعات آن وسایلی چون جاکیدی، اشیاء دیکوری ریز درست کنید و نهایت استفاده را از آن ببرید. ما بهترین، باکیفیت ترین و زیباترین چرم ها را در اختیار خریداران عزیز می گذاریم، تا بتوانند براحتی و با خیالی اسوده انتخاب خود را کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *