چرم خام گاوی

فروش چرم خام گاوی مرغوب

چرم خام گاوی یا پوست خام نمک زده از جمله محصولاتی هستند که ایران به لحاظ موقعیت جغرافیایی و توانایی پرورش دام و همینطور کشتارگاه های خوبی که دارد امکان تولید بهترین انواع آن را دارا می باشد. این پوست های خام نه تنها در ایران، بلکه برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله ترکیه، عراق و … متقاضیان و مشتریان زیادی دارد.
پوست خام نمک زده گاوی به صورت سبک و سنگین می باشد که در واقع به چندین طرق ابتدا پوست حیوان کنده می شود؛ البته نحوه کندن پوست حیوان در میزان کیفیت چرمی که تولید می گردد مؤثر است و قطعا بر روی قیمت های آن نیز تأثیر میگذارد.
نکته ای که وجود دارد اینست که میزان ضخامت و کیفیت در کشتارگاه های شهرهای مختلف ایران متفاوت است، لذا به هنگام خرید مشتریان می بایست حتما به این مسئله توجه نموده و پوست را متناسب با شرایط و نوع کاری که می خواهند انجام دهند انتخاب و خریداری کنند.
شهرهای اصفهان، کرمان، تبریز و تهران از مهمترین شهرها برای فروش پوست خام گاوی مرغوب به شمار می روند که البته ضخامتهایشان قطعا متفاوت است.
و اما مسئله شایان ذکر دیگر در خصوص این چرم خام گاوی، حداقل میزان سفارش و نحوه فروش آنهاست که بسیاری از مشتریان راجع به آن سوال می کنند. فروش این محصول به صورت عمده و تناژ بالا می باشد و از آنجا که چرم شروین یکی از عرضه کنندگان مستقیم و بدون واسطه نوع مرغوب آن به شمار می رود، لذا مشتریان در هر شهری که هستند می توانند سفارش خود را در ارائه داده و خرید نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *