پوست چرم خرگوش

خرید اینترنتی پوست چرم خرگوش

پوست چرم خرگوش را از کدام مراکز می توان تهیه کرد؟ برای خرید اینترنتی این محصول به صورت عمده یا جزئی چه مراحلی دارد؟ این پوستهای چرمی چه استفاده هایی دارند؟
پوست خرگوش یکی از پوست های خاص تزیینی ست که این روزها با استقبال نسبتا خوبی از سوی مخاطبان و چرم دوستان مواجه شده است. با توجه به تقاضای بالای مشتریان برای این نوع محصول چرمی، انواع مختلف آن با طرح و نقش های مختلف سعی شده تا در دسترس قرار گیرد و خرید عمده و حتی جزئی آنان با شرایط خوب و مناسبی در سراسر کشور انجام پذیرد.

 

مسئله ای که لازم است حتما به آن توجه کنید، تفاوت پوست چرم خرگوش طبیعی با خز است که این روزها ممکن است در هر فروشگاهی وجود داشته باشد و بعضا به عنوان پوست خرگوش به شما معرفی گردد!

پوست چرم خرگوش طبیعی ظاهری نرم و لطیف دارد که ممکن است خز هم چنین حالتی را دارا باشد؛ اما قسمت پشت پوست خرگوش دباغی شده است و این تأییدی بر طبیعی بودنش دارد. چرا که پشت خز حالت تار و پودی دارد (مانند پارچه) و به هیچ عنوان شبیه دباغی نیست.

و همچنین، پوست چرم خرگوش اصل، به طور طبیعی بعضا دارای لکه های رنگی هستند که بر روی خود خرگوش بوده و به هیچ عنوان کارخانه ای نیستند. این در صورتی ست که خز ها معمولا طرح های ساده دارند و نهایتا رنگ بندی آنها متفاوت است که حتی علاوه بر سفید، رنگهای صورتی، آبی و بنفش و … هم دارند.

شایان ذکر است که، با امکانپذیر شدن خرید اینترنتی انواع پوست چرم خرگوش توسط شرکت های بازرگانی همچون “چرم شروین“، این شرایط برای تمامی مشتریان عمده و خرده (مصرف کنندگان تک و حتی فروشندگان فروشگاه های چرمی در تمام شهرهای ایران) فراهم گردیده و به راحتی می توانند پس از ثبت سفارش خود، بدون آنکه نیاز باشد سفر برون شهری داشته باشند، محصول را در شهر مدنظرشان دریافت نموده و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.
و نکته دیگر آنکه، خرید های اینترنتی از طریق پست، تیپاکس و یا باربری (متناسب با حجم سفارش و شهر مدنظر مشتری) به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *