فروش پوست آهو در تهران

فروش پوست آهو در تهران

فروش پوست آهو اصل و کاملا طبیعی در تهران و نیز در دیگر شهرهای کشور انجام می پذیرد. پوست آهو یکی از انواع چرمهایی ست که خاص و کمیاب بوده و از این رو، مشتریان و طرفداران خاص خود را هم دارد.

فروش پوست آهو

فواید پوست آهو

یکی از فواید پوست آهو البته اگر اصل و طبیعی باشد، برای کشیدن نقاشی روی چرم آن بسیار جذاب است، طرح های مینیاتوری و هنری که توسط دست نقاشان هنرمند خلق می شود، جلوه زیبایی را به پوست می بخشد.

همچنین،استفاده از پوست آهو برای نوشتن دعا یکی از دیگر موارد کاربرد این نوع چرم طبیعی حیوانات است که این روزها در مناطق جنوبی ایران، به ویژه خوزستان، بوشهر، بندرعباس، و … بیشتر طرفدار پیدا کرده است.

فروش پوست آهو

مراکز فروش پوست آهو

پوست آهو اصل را اگر نگوییم نایاب، بسیار کمیاب و نادر است؛ از این جهت مشتریانی که سفارش خرید این نوع چرم را دارند میبایست حتما به مراکز قابل اطمینان مراجعه نمایند. و با اعتماد به فروشنده محصول را خریداری کنند؛ چرا که ممکن است عنوان نشود که چنین چیزی پوست آهو نیست و مخاطب هم سر رشته ای در این خصوص نداشته باشد و برای کاری که لازم دارد نتواند محصولش را تهیه کند.

همانطور که مستحضر هستید، آهو از گونه های کمیاب به شمار می رود که داخل ایران در بخش های حفاظت شده نگهداری می شوند و کشتار آنها هم به طور عمده و همیشگی انجام نمی پذیرد؛ از این رو، پوست های چرمی آهو که در بازار گاها مشاهده می کنید اکثرا وارداتی هستند و یا به طور اتفاقی پوست اهوی ایرانی ست!

فروش پوست آهو

لازم به ذکر است که پوست چرم آهو در انواع ساده و خالدار وجود دارند؛ از این رو اگر خودتان سر رشته ای از این نوع چرم ندارید حتما از با مشاورین این حوزه مشورت نمایید تا خیالتان بابت اصل بودن پوستی که خریداری می کنید آسوده شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *