فروش فرش چرم و پوست طبیعی

فروش ویژه انواع فرش چرم و پوست طبیعی و اصل در سراسر کشور آغاز شد. امروزه فرش های چرمی یکی از جذابترین و البته شیک ترین محصولاتی به حساب می آیند که طرح های متنوعی هم دارند. و به همین جهت می توانند مشتریان و مخاطبان با سلایق مختلف را به راحتی پوشش دهند.

انواع و مدل های فرش چرمی

فرش های چرمی امروزه در 2 نوع کلی طبیعی و مصنوعی تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند. که البته در اینجا ما قصد داریم نوع طبیعی آن را مورد بررسی قرار دهیم.

اما اگر از جهت دیگری به این موضوع نگاه کنیم، انواع دیگری هم وجود دارند:

  • فرش های چرمی دست دوز
  • فرش های چرمی دوخت صنعتی

اجازه دهید همینجا نکته ای را اشاره کنیم! و آن اینکه قطعا انواع دست دوز ارزشمندتر و بسیار بهتر از مدل صنعتی هستند. پس اگر به دنبال فرش چرمی ارزشمند و خوبی هستید؛ توصیه ما انتخاب “فرش چرم و پوست دست دوز” است.

فرش چرم و پوست

مراکز فروش فرش چرم و پوست

امروزه بسیاری از فروشگاه های چرمی که در شهرهای مختلف مشغول فعالیت هستند، مایلند تعدادی از فرش های چرمی طبیعی را هم در فروشگاه خود برای مشتریان عرضه دارند، چرا که هم کاری شیک و جذاب است و هم این روزها طرفداران خوبی در میان چرم دوستان پیدا کرده و فروش خواهد داشت. از این رو، شرکت چرم شروین یکی از عرضه کننده مستقیم انواع فرش چرمی اصل محسوب می شود که فروشندگان فروشگاه های چرم می توانند از طریق راه های ارتباطی با واحد فروش این شرکت محصول مدنظر خودشان را سفارش داده و به راحتی در شهر مدنظرشان تحویل بگیرند.

فرش چرم و پوست

خبر خوب برای دوست داران این نوع محصولات اینکه، این فرش ها به صورت سفارشی نیز تولید می شوند (هم دست دوز و هم صنعتی) که مشتریان می توانند در ابعاد بزرگ و یا کوچک (برای کناره ها و یا پادری) از آن بهره بگیرند.

انواع فرش چرمی طبیعی به صورت گرد و یا مستطیلی تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند.

فرش چرم و پوست

ونکته شایان ذکر دیگر آنکه، چرم گاوی بهترین نوع چرم برای تولید فرش چرم طبیعی محسوب می شود؛ چرا که نسبت به دیگر انواع چرمهای اصل دارای میزان استحکام بالاتری ست و همین موضوع موجب می شود تا فرش شما دوام بیشتری داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *